maandag 18 juni 2012

Silly Old Suitcase goes Facebook!

...het is zover...die gekke oude koffer is nu ook op Facebook te vinden...
...finally it's time...you can find that silly old suitcase on Facebook from now on...



Ik had voorheen nooit echt een goede reden om het te doen...
en ook niet om het niet te doen...
Maar goed, ik zit erop.
I never had a good reason to do it...
but neither had a really good reason for not doing it...
However, i'm on it.



Hoe en wat en waar en waarom...ik moet het nog allemaal uitvinden...
dus mocht je een kijkje nemen op mijn Facebook pagina, ik ben nog
maar een beginner...'t moet nog vorm krijgen.
En je weet, ik ben eigenlijk honderd jaar te laat geboren.
Dus geef me de tijd.
De tijd om het allemaal te ontdekken.
How and what and where and why...i have to figure that out yet...
so if you take a peek on my Facebook page, i'm just a beginner...it's not
ready yet.
And i said it before, i was born a hundred years too late. 
So give me some time.
Time to discover how it all works.



Tips en trucs zijn altijd welkom, ga gerust je gang.
Tips and trics are always welcome, please do.



Je mag mij ook leuk vinden, en als je zelf een Facebook
pagina hebt die ik leuk vind, laat het mij maar weten...
You can also like me, and if you have a Facebook page which i
would like, just let me know...


Fijne Maandag!
Have a nice Monday!



12 opmerkingen:

  1. Hahahahaha ik zit er ook sinds een week op, had altijd hyves maar ineens ging iedereen naar FB. Eerlijk gezegd, het is leuker.
    Kijken of ik me bij je kan aanmelden ;-)
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook zal jullie es opzoeken(Syl)
    Het is wat "volwassener"dan hyves(hahahahah)X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja precies, oh ik heet daar gewoon sylvia stil-de vries ;-), ik ga jou ook es vinden hoop ik

      Verwijderen
  3. Ga zo eens even op je facebook pagina kijken. Denk en twijfel er zelf ook over. Lijkt me leuk, een soort Elke dag zaterdag, maar dan 'achter de schermen'. Maar ook dat moet weer bijgehouden worden...wil ik dat wel, eigenlijk wil ik veel minder tijd achter de laptop doorbrengen...twijfel, twijfel....dus ik ga er nog eens over nadenken ('bij twijfel niet doen' is mijn motto als ik kleren koop, maar geldt dit ook hiervoor?)en ben heel benieuwd hoe het jou bevalt op Facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hi.I'll pop over to like you of course :) I have a facebook page but still not very good at using it, good luck.. I'll help if I can x x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am there with you on being new with facebook. I am still learning how to work it, but will be heading over to like you! Happy Monday! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Ik 'like' je. Succes op FB, zit er ook op :)
    groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk ik ga snel kijken en ook toevallig vnadaag ook net met een KleineGelukjes facebook pagina aan het werk. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. i did like you on FB because i like you anywhere ! i also have a page for my work FROM CINTHIA, but still a beginner ! too much things to understand to be everywhere ! keep being in a flow of making ! have a very nice day.

    BeantwoordenVerwijderen