dinsdag 12 juni 2012

Viooltjes...Violets...





...ze zijn zo lief en mooi!
...they are so lovely and pretty!

Ik vind ze het schattigst als ze tevoorschijn komen op
plekjes waar je ze niet verwacht...
I like them the most when they pop up somewhere you don't
expect them to see...

...langs de witte muur in de tuin of op kale randjes langs de border...
...beside the white wall in our garden or at the empty spots in the border...

Om te voorkomen dat de harde en vele regenbuien de kleine zaadjes
wegspoelen probeer ik te redden wat er te redden valt...en zó doen ik dat...
To protect the tiny seeds from the terrible rainy weather these days i try
to save what i can save...i do it like this...










Fijne avond! xx
Have a nice evening! xx





12 opmerkingen:

  1. Die lieve bloempjes lachen je altijd toe met hun fijne gezichtjes. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello,
    lovely flowers and such a sweet post!
    They do seem to have smiley faces too..
    Have a happy week,
    Maria x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Viooltjes zijn zo lief, hier ook altijd een succes op het balkon.
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De viooltjes zijn lief, maar jij bent zelfs lief voor de viooltjes, wauw!! Mooi van de viooltjes en mooi van jou. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik houd van viooltjes, zo teer en toch erg sterk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er ook zo lang plezier van.
    Goed idee, :} het opvangen van de zaadjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi I planted loads of violets around my garden this spring and they make me so happy when I go out there despite the rain. Lovely post. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful violets! Fun way of saving the seeds. Have a lovely day! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi hoi
    Ik heb je genomineerd voor de sunshine award (zie mijn blog http://www.jellina-creations.nl/2/post/2012/06/award.html) omdat ik altijd erg geniet van je blog!
    groetjes Jellina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke foto's! Geweldig he hoe viooltjes opeens op kunnen duiken. Ik heb ze nu middenin mijn terras. :) En een goede tip van de zaadjes. Ga ik zelf ook proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eén van mijn favorieten, violen, mogen bij mij ook overal staan, ik laat het gewoon zijn gang gaan en meestal komt er vanzelf weer wat op. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the flowers, so pretty!

    xx Liliana
    http.//delightfull.eu

    BeantwoordenVerwijderen