donderdag 7 juni 2012

Zomerkorting!...Summer discount!...

...in mijn Etsy shop!
...in my Etsy Shop!



















20% korting* op álle kofferschatten! tot en met volgende week.
En vanaf volgende week zet ik weer veel nieuwe, frisse schatten in
mijn Etsy shop...
20% discount* on all suitcase treasures! till next week.
After next week i will add a lot of new, fresh treasures to my Etsy shop...

*je krijgt korting door de couponcode 'SillySummer' in te voeren
bij de checkout.
Kun je niet via Etsy kopen? mail me gerust...
*You will get your discount by enter couponcode 'SillySummer' at
checkout...
Are you unable to buy on Etsy? you can send my an email...

Fijne dag!  xx
Have a nice day!  xx

5 opmerkingen:

  1. Ik vind die ketting echt TE GEK!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in love with everything!!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh met zo'n korting moet die zomer toch echt wel gaan beginnen!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks! Everything is beautiful! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, I am heading over to your shop to check it all out! XO

    BeantwoordenVerwijderen