vrijdag 6 juli 2012

Chocolate Party Spoons...

...en toen ontdekte ik dit blog en zag ik deze...
...and then i discovered this blog and saw these...


...en dus kocht ik camping bestek in frisse kleurtjes, een grote reep
chocolade en veel zoete snoepjes...
...and so i bought camping cutlery in fresh colours, a big chocolate bar and lots 
of sweet candy...







...er werd chocolade gesmolten en versierd met snoep...
...there was some chocolate melting and some candy decoration...














...en zo zien de chocolade lepels van ons eruit...
...and our chocolate spoons look like this...







...misschien niet zo mooi als deze, maar wel lekker!
...maybe not as pretty as these, but they taste great!







...en we hadden veel plezier! xx fijn weekend!
...and we had lots of fun! xx happy weekend!













17 opmerkingen:

  1. Ik vind ze alleszins wel geslaagd en aan de foto's te zien waren ze inderdaad héééél lekker ,
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a fabulous idea! We will have to try this over our summer holiday. Completely brilliant. I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm dat ziet er heerlijk uit, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo doe je er lekker lang mee! Fijn bezig!
    Gezellig weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmmmmm... Het water loopt ervan in mijn mond!!! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er superlekker uit zeg! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chocolade heerlijk en zo ziet het er erg leuk/ feestelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is LEUK!
    Ik ga je ideetje even pinnen en natuurlijk ook op de blog kijken!
    Tof idee voor een zomersfeestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I make a chocolate covered spoon, minus the treats, to dip into my after supper coffee, it makes for a delicious mocha!

    Now I must try it with the treats!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. They look every bit as lovely as the inspiration spoons. You could cover them with cello and tie with a ribbon and use for party favours.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had ze ook al eens gezien bij Kristel van Vlijtig, maar was ze vergeten. Maar nu: het is een ideale aanvulling op de 'sweet tooth' die ik morgen voor een picknick ga verzorgen, ik ga scoren! Dankje en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is een fijne tip, op het juiste moment! Ik heb ze vanmiddag gemaakt voor mijn verjaarsfeest morgen. Ik ben heel benieuwd naar de reacties! Het ziet er al zo feestelijk uit! Dank je wel! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zien er prachtig uit en zo te zien waren ze ook erg lekker ;)

    Fijne week. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk en lekker idee! Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen