maandag 30 juli 2012

Crafty Monday afternoon-with kids-the easy way...



Men neme...
We take...


 *restjes/repen pakpapier
*masking tape
*schaar
*lege pringles kokers
*ronde stickers

*strips/scraps of paper
*masking tape
*scissors
*empty pringles tubes
*circled stickers







Maak de kokers schoon, knip repen papier en masking tape zodat ze om
de koker passen en plak deze vast...
Clean the tubes, cut strips of paper and masking tape fitting around the tube 
and stick them on the tube...






...plak stickers op de koker voor nóg meer kleur...
...add some stickers to the tube for extra colour...






Het resultaat; vrolijke kokers die ook nog handig zijn!
The result; some happy tubes which are very handy too!










Happy Monday! xx



Op zoek naar mooi papier en stickers? kijk hier!   ;-)
Searching for pretty paper and stickers? look here!   ;-)

18 opmerkingen:

  1. Ohh wat mooi!
    Ik houd van kleur! Nu heb ik een goede reden om dat tape aan te schaffen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!
    Opbergmiddelen heb je nooit genoeg met kids in huis heb ik al gemerkt :p
    En nu dan nog eens met al mijn knutselgerief erbij haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan & heel kleruig zo! Nice :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk idee! Ik ben gek op dat masking tape, dus weer een projectje waar we het bij kunnen gebruiken!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er vrolijk uit. Super!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Misschien deze vakantie ook maar eens ten uitvoer brengen samen met de kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just looking at all your lovely crafty supplies got me a bit giddy :) love this idea so clever x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waw, mooi en makkelijk te doen met de kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are so cute!! Love all your pretty tape!! ;) xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ideaal slecht weer knutsel ook. Prachtig vrolijke kleuren en geen grote rotzooi om te ruimen voor moeders na afloop.
    Ik denk dat deze hier ook eens op het programma gaat staan....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh no! Now I'm going to have to eat more crisps! Fantastic idea! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig idee (en het geeft mij een goed excuus om chips te kopen vooral salt and vinegar is mijn favoriet)

    BeantwoordenVerwijderen