dinsdag 31 juli 2012

ETSY-VERSARY HURRAY HURRAY!!

Op 7 augustus 2011 opende ik mijn Etsy-shop.
En wat heb ik al veel prachtige kofferschatten verkocht en wat
is het toch leuk op Etsy!
Ik ga het vieren...met korting!!
De hele maand augustus krijg je 25% ! korting op de aankoop prijs
van alle kofferschatten in mijn Etsy-shop...

On August 7th 2011 i opened my Etsy-shop.
And i have already sold so many pretty suitcase treasures and it's so
much fun to be on Etsy!
I'm going to celebrate this...with a discount!!
The whole month of August you will receive 25% ! discount on
the listed price of all items in my Etsy-shop...




















...en omdat deze grijze dag wel wat vrolijkheid kan hebben, gaat de korting op
deze laatste dag van juli al in!
...and because this grey day can use a bit of happiness, discount will start
on this last day of July!


xx


9 opmerkingen:

  1. HOERAAAAAAAA!
    ik zou eigenlijk ook wel een etsy-shopje willen ... heb jij eigenlijk een BTW-nummer? En zou je zo een shopje ook kunnen doen zonder btw-nummer?
    Jij hebt wel heel leuke dingen in je shopje hé! Super gewoon! Proficiat met je etsy-jaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!! Wat een heerlijke kleuren op de foto's!!! Genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jippie, je bent Etsy-jarig ! Je maakt echt prachtig spul hoor, zo vrolijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er allemaal ook enorm fijn uit!
    Congrats :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!!! Ik vind je spullen super mooi! De kleuren zijn zo lekker vrolijk!!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Dat de wereld maar een stukje vrolijker mag worden door jouw creaties :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations!! Such an exciting milestone!! Have a great day! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gongratulation! I am off to shop. In my pyjamas. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love those chinese antique plates :)

    BeantwoordenVerwijderen