vrijdag 13 juli 2012

...i'm still alive...;-)

...maar wél moe!
...but tired!

Vandaag hadden wij welgeteld 1 uur zon, in dat uur ben ik gaan wandelen met
de Meisjes en ik heb ze gezegd dat ze vooral veel moesten rennen...
Today we had 1 hour of sunshine, in that 1 hour i went for a walk with the Girls
and i told them to run as much as they can...

...toen we terugkwamen waren ze moe en had ik eventjes rust.
Met een bakkie fruit op de bank was het zowaar even stil.
Dus maakte ik nog twee kettingen voor in mijn Etsy-shop...
...when we came back they were tired and i had some rest for a while.
With a bowl of fruit on the couch they were quiet for a moment.
So i made two necklaces to add to my Etsy-shop...








...ik plaatste ook nog nieuwe pakketjes vintage behang  in mijn Etsy-shop...!
...i added some new packages of vintage wallpaper to my Etsy-shop as well...!




Zo.
En nu gaat moeder de vrouw met d'r pootjes omhoog op de bank, lekker
tv kijken met mijn Lief, die nu ook vakantie heeft!!! joehoe!
Well.
I'm off to the couch now, to put my poor feets up and to watch some telly with
my Love, who is finally starting his holiday too!!! woohoo!

Fijne avond!
Have a nice evening!

14 opmerkingen:

  1. Good, glad you survived the day! I now have loads of vintage wallpaper! Trying to think of ways to use it up! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gelukkig, haha!! Geniet maar van je rust!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word hier helemaal blij van.....wat een mooie kleurtjes.

    Geniet maar heerlijk met de voetjes omhoog.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Prachtig hoe die kralen in die schaal liggen.
    Fijne vakantie samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeeerrlijk, voeten omhoog en bankhangen!!! Vind ik zo'n fijne vrijdagavond-besteding, hoe suf het ook klinkt :-).
    De vintage behangsetjes zijn TE leuk! En...bedankt voor de oorbellen, het zijn echt snoepjes :-)

    Fijn Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja wat jammer zeg dat zoveel vakanties letterlijk in het water vallen!
    Die ketting met die felle kleuren is echt superzomers, dat helpt een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kettingen heb je gemaakt, helaas niet in de zon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kettingen, geniet van een gezellig avondje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Our holidays start in a week and we haven't seen the sun properly for days. I think i'll just have to wrap them out and chuck them outside anyway or we'll all go crazy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijkheid jouw kettingen...dat geef al weer extra warmte!!Fijne weekend, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful necklaces and wallpaper!! Enjoy your evening and weekend! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, zo te zien heb jij je dus wel vermaakt... maar een paar meiden bezighouden valt ook niet altijd mee.
    Helaas... vandaag begint ook weer nat, op dit moment hoost het hier, er staat zo een 5 cm water in mijn tuin. Denk dat ik ga proberen wat op te ruimen vandaag en maar achter de naaimachine kruip.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nothing but rain here too. I dream of hazy, long sun filled summer days when we can picnic by the sea and fly kites or ride our bikes, but instead I'm wondering if I should light the fire.

    Sounds like you all made the most of it though and had a good day.

    Loving the wallpaper. X

    BeantwoordenVerwijderen