dinsdag 3 juli 2012

My flow of making...an update...

Oké.
Vakantie.
Weg 'vrije uurtjes' waarin ik achter mijn naaimachine kruip...
Ik bewaar mijn werk nu tot de avond, wanneer alle drie de Meisjes in
hun bed liggen...
Okay.
Holiday.
Gone with the 'free hours' which i normally spend behind my sewigmachine...
I keep my work now till the evening, when the Girls are in bed...

...en dus wordt er nog steeds gewerkt aan...een paar mooie tassen...
...and so i'm still working on...a few pretty bags...





...zomerse stoffen kransen...
...summer fabric wreaths...







...patchwork kussenslopen en dekens...
...patchwork pillow covers and blankets...





...prachtige kussens van vintage stof met kant...
...beautiful pillowcases of vintage fabrics and lace...







...voor in mijn Etsy-shop.
...for my Etsy-shop.

Ik maak een verjaardagsrokje voor mijn middelste Meisje van de restjes zomerstof
die ik overheb...
I'm making a birthday skirt for my Middle one of scraps of summerfabric left overs...






...en ik maakte deze Zoete Zomerse kussenhoezen, deze staan al in
mijn Etsy-shop...
...and i made these Sweet Summer pillow covers, which i've added to
my Etsy Shop...














Fijne dag! xx
Have a nice day! xx

15 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk wat je hebt gemaakt en in de maak hebt, ik zie een paar stoffen die ik hier ook nog in de voorraad heb, om vrolijk van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kleurenfeest is het toch altijd bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke stofjes en heel mooi wat je gemaakt hebt. Mijn zoontje moet nog naar school tot de 20e deze maand maar mijn twee stiefkids zijn al vrij, ik zie ze dit weekend nog even en dan gaan ze met hun eigen moeder op vakantie. Succes met je Etsy shop.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je mooie vrolijke dingen zeg!
    Word er blij van!

    Fijne dag vandaag!

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stofjes! Ik word er instant happy van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er weer vrolijk uit.
    Ik vraag me nu al een paar keer af waar jij je stofjes koopt? een paar motief je ken ik wel, maar ook heel veel niet.
    Koop je ook veel op Esty? (ik iig wel sinds ik daar een winkeltje heb, denk dat ik mijn volledige winkel omzet bij etsy collega's al heb opgemaakt :-) )
    Ik ga vandaag de naaimachine ook nog te voorschijn halen, maar eerst even stokbrood bakken voor het avond eten. (o en een ruzietjes sussen, hier 3 meisjes aan de poppenwas en dat gaat even mis)
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, ik koop veel op Etsy...maar ik haal het
      meeste uit die gekke oude koffer, handig hoor ;-)
      Hier hebben de drie Meisjes ook even een minder moment,
      en de vakantie is nog maar twee dagen oud!!

      groetjes.

      Verwijderen
  7. Wat zalige kleurtjes en wat leuke dingen weer, ik word er blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die stofjes van die tas, heerlijk en de rest is ook weer super vrolijk en fleurig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh my, you have been so busy! What beautiful things you are making!! I am going to have to keep an eye on your shop, because everything sells out so quickly!!!! I love the pillowcase with the lace and that brown bag!!!! So pretty my friend! XO Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen luie vakantie voor jou, zo te zien.
    Ik word vrolijk van al die zonnige kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker bezig! Prachtige spulletjes heb je gemaakt! Liefs miM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een mooie dingen allemaal en heerlijk vrolijke stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The patterns are so beautiful!

    Best regards,
    Liliana Silva
    http://delightfull.eu
    http://bocadolobo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van de stapel kussens word ik op slag vrolijk!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen