dinsdag 10 juli 2012

Zoet als snoep...Sweet like candy...

...dat zijn ze, de feestelijke oorbellen die ik een tijd geleden maakte.
Nadat Ingrid haar Feestelijke paar oorbellen liet zien op haar blog, kreeg
ik van menigeen de vraag of ik nog er nog op voorraad had...
Nee. 
Helaas.
Maar...omdat deze zomervakantie wel wat kleur kan gebruiken maakte ik 
een tweede (laatste) serie van deze snoeperige zoete oorbellen...

...that's what they are, the party earrings i made a while ago.
After Ingrid showed her pair of Party earrings on her blog, i received
many questions if i still have some of these in stock...
No.
Not.
But...because this summer holiday can use some colour i made
a second (last) serie of these sweet candy earrings...














Je vindt deze snoepjes hier
You can find these sweets here

xx



14 opmerkingen:

  1. Daar kun je alleen maar op zeggen (op z'n Bruce Almighty's): Bee-Eej-Joetifoel!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk. Wat een heerlijke kleurtjes.

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw, wat zijn ze mooi! Echt snoepgoed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top bling met stijl-love it-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn zo leuk!! De gele zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dat ziet er mooi uit.....gauw verder klikken naar waar ik ze kan kopen?...die heerlijke snoepjes :-) xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke oorbellen!!!! Mooi hoor.
    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben zo verliefd op die rozen, en die met die belletjes...!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Smuk, jeg elsker det! :)

    xx Liliana
    http://delightfull.eu
    http://bocadolobo.com

    BeantwoordenVerwijderen