vrijdag 20 juli 2012

Zomervakantie...Summer holiday...

...en ineens was het alweer vrijdag en heb ik de hele week niet geblogd!
Het kwam er gewoon niet van.
We genieten van samen thuis vakantie vieren en niets te moeten.
We proberen het voor de Meisjes zo leuk mogelijk te maken ondanks slechte weer...
...and suddenly it was Friday and i didn't write a post blog for a week!
It just didn't happen.
We are enjoying spending holiday together at home.
We try to make it fun for the Girls despite the bad weather...


En als ik dan 's avonds tijd heb, ben ik bezig met het maken van
nieuwe sieraden en andere fijne werkjes...
And when i do have time in the evening i'm working on some new 
jewelry and other pretty projects...











...en lees ik in dit boek dat ik eindelijk kocht, en het is leuk!
een paar vrolijke lapjes liggen al klaar op mijn tafel om te knippen en naaien...
... and i read this book that i finally bought, and it is nice!
a few happy fabrics are on my desk ready for some cutting and sewing...






De komende week wordt het eindelijk mooi weer...dus mocht je me
missen...we gaan verder met genieten, hopelijk lekker buiten met veel zon!
Next week the weather will be much better...so if you miss me...we will 
continue enjoying, hopefully outside with a lot of sunshine!



Iedereen een fijn weekend! xx  
I wish you all a great weekend! xx













17 opmerkingen:

  1. Oh leuk!! En eh, vlgd week wordt het beter dus kun je lekker met de kids naar buiten!
    Groetjes en fijn weekend, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat het weer nu beter gaat worden en jij en je meisjes lekker buiten vakantie kunnen vieren. Dat is toch echt veel leuker!
    Fijne week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh-heerlijk al die fournituren-kralen en lapjes. Krijg al helemaal de kriebels over wat je er allemaal mee kan-heerlijk. En volgende week kunnen jullie buiten knallen-YES. Geniet Maartje met de meiden-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat het mooie weer eraan komt... wij vieren de vakantie ook thuis en om de kids binnen te vermaken valt af en toe niet meer. De zon is dus van harte welkom ;o) Geniet ervan, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk biaslint en kraaltjes. En het wordt eindelijk zonnig, zalig toch, het werd tijd. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen probleem toch, dat je minder blogt. Het is tenslotte vakantie en daar moet je de tijd voor nemen en van genieten.
    Hier is ook eindelijk de vakantie begonnen!! En joepie, het wordt eindelijk beter weer.
    Het boek heb ik ook en het is idd erg fijn. Mooie stofjes heb je klaar liggen.
    Geniet maar lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke stofjes!
    Fijne vakantie! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke, leuke stofjes, nu moet de zon wel doorbreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met die vrolijke kleurtjes maakt het niet uit of het mooi of slecht weer is!
    Geniet maar lekker van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelijk heb je! Héérlijk genieten, want mooi weer wordt het deze week :-)
    Ik vind je kralenkettingen (of armbanden) zó mooi! Wat een goeie kleurtjes, hee...
    Fijn weekend! Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Glad you had a good week, still missed you though but glad you have been having fun!!! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat grappig! Ik kocht van de week exact hetzelfde boek EN ook exact hetzelfde lapje (blauw met stipjes en bloemetjes, vond hem zo leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hihi ik heb precies dat zelfde groene met witte stippen stofje liggen om een rok van te maken uit t boek van madame zsa zsa! heel fijn zonnig weeked!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke vrolijke foto's weer. Groot gelijk dat je lekker van jullie vakantie geniet. Fijne zonnige week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I check in when I can for a new fix of pretty photographs. Thanks for all you share. I espcially like the polk-a-dot bias tape with the crohet edge. Very, very fun and cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke vrolijke sieraden. En wat een ontzetten mooie stoffen zie ik toch steeds op je blog voorbij komen, mag ik vragen waar jij meestal de stofjes vandaan haalt?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love your bias trim! Did you make it or buy it? If you bought it, where can I find it? I'd love some!

    BeantwoordenVerwijderen