donderdag 2 augustus 2012

A bit of shopping #7...

...en zo heb ik in iedere vakantie wel een dagje voor mezelf om
even op het gemakje te shoppen...en deze dingen kon ik niet weerstaan...
...and every holiday i have a day for myself to do some shopping...
and i couldn't resist these things...





...roze snoepjes voor aan mijn voeten...
...pink sweeties for my feet...

...beddegoed met stipped...
...dotted bedding...


...doos tissues  ;-)
...box of tissues  ;-)

...lieve jas voor de Middelste met dikke korting!...
...sweet coat for my Middle one with fat discount!...

...koffie kopjes...
...coffee cups...



...een prachtig 'vaasje' (kocht ik hier)...
...a beautiful little 'vase' (i bought it here)...



...en fijne fine liners en tapejes!
...and some fine fine liners and some tape!

Fijne avond xx
Have a nice evening xx







23 opmerkingen:

  1. mooie aankopen, de laarzen zijn te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk!!! al die stipjes wordt ik vrolijk van :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent goed geslaagd met shoppen zie ik... de laarzen zijn "sweet"!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n dag! Die tapejes en pennen heb ik ook al binnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat mooi!!!
    Ik zie dat je dol bent op kleur! ( herkenbaar...)
    Waar heb je die geweldige tapjes gekocht?

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tapejes zijn onweerstaanbaar en daarom heb ik ze ook aan mijn verzameling toegevoegd, kun je niet genoeg van hebben. Die laarzen vind ik echt GE-WEL-DIG !! Wowie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super laarsjes (jaloers)... en super jasje... mijn dochtertje heeft hetzelfde jasje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. love love love the cups!!!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word helemaal vrolijk van jouw buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, zo'n dagje voor jezelf. En dan ook nog zo'n mooie opbrengst, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Audible gasp here, over the boots. And all the polk-a-dots are devine. Little coat, so stylin'

    I couldn't help a little shopping myself, at your esty shop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oww die laarsjes... ik ben verliefd... Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De laarsjes kocht ik met flinke korting bij Sacha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bent goed geslaagd.
    Leuk is dat even tijd voor je jezelf.
    Lekker rondkijken.
    Veel plezier met je aankopen.
    En je laarzen zijn erg leuk.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sorry dat ik het nog een keer vraag, maar waar heb je die leuke tapjes gekocht?

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ...oh...en de tapejes komen van de Hema! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You go Cow Girl! Those boots are fab! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. yes totally! what a great haul, enjoying polka dots at the moment. look forward to seeing the woodpecker vase with flowers in, Heather.

    BeantwoordenVerwijderen