vrijdag 3 augustus 2012

A bit of shopping #8...

Ik kocht een (leeg) wijnkistje bij de Kringloop voor één euro en
een mooi kleurtje verf...en ging meteen aan de slag!...
I bought a (empty) winebox at the Thriftstore for only one euro
and a lovely colour of paint...and i immediately start painting!...





...in deze Etsy shop, van Claire, kocht ik wat fijne vintage stofjes...
van de verpakking alleen al kan ik genieten...
...in this Etsy shop, from Claire,  i bought some lovely vintage fabrics...
the wrapping makes me smile already...







...ook deze bordjes kon ik niet weerstaan bij de Kringloop...
...i also couldn't resist these plates at the Thriftstore...




...en ik bestelde alvast dit boek!!...
...and i already pre ordered this book!!...



...het is nog niet uit maar ik kon niet langer wachten.
Wil je het ook bestellen? klik hier.
...it has not yet been released but i couldn't wait any longer.
Do you want to order it too? click here.

Ik word hier erg blij van!  ;-)  xx
This makes me very happy! ;-)  xx




12 opmerkingen:

  1. Leuke, vrolijke zaken weer! Oeh & dat boek!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. love the empty blue wine box!!!!
    Enjoy your weekend, xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk, ben benieuwd hoe het wijnkistje er uit ziet als het af is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cherry post of pretties!! I wish I could pre-order it, but I am in the states, and will have to wait! Happy weekend to you! ox Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleur voor het wijnkistje en de borden, super, zou ik ook niet laten liggen! Ik ben benieuwd naar wat je verder met het wijnkistje gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is my favourite colour blue, love the fabrics too. Thanks for sharing, you've made me happy too! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben wel erg benieuwd wat je van het wijnkistje gaat maken.
    Laat je dat ook nog zien als het af is.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke spulletjes allemaal weer. Daar wordt de mens toch vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik word steeds zoooo vrolijk van je blog-posts, het wordt bijna een verslaving ... Dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh I'm so glad!!! I can't wait for the new dottie book ^_^

    BeantwoordenVerwijderen