vrijdag 31 augustus 2012

...feeling blèèèh...but crafty...


'in every home there's some knitting,
sewing, mending, reparing with diligence.
and if the supplies are good-
no one who is doing it without joy
whether it's needles, buttons, thimbles
provided with this brand it works pretty indeed.


...zelfs een griepje na een drukke week weerhoudt mij niet van
het maken van nieuwe kofferschatten.
Ik hou mij rustig en blijf gewoon maken...
...even a flu after a busy week will not keep me from making new
suitcase treasures.
I'll just keep calm and create...





...en wens ik jullie een mooi weekend!  xx
...and wishing you a great weekend!  xx



**alleen vanavond nog 25% korting in mijn Etsy-shop!
Vanaf morgen plaats ik weer nieuwe kofferschatten :-)
**only tonight 25% discount in my Etsy-shop
New suitcase treasures will be added from tomorrow :-)

18 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd wat je van die dingen gaat maken! Ik vind het ook leuk om met heel dun draad te haken, maar weet niet wat ik ervan moet maken. Wat maak jij ermee?

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze schatten zij gaaf!!!!een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looking forward to your new creations, hope you are feeling better soon, take care! Ada :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap dat je zo doorgaat Maartje-hopelijk ben je weer snel helemaal de "oude". En veel succes met je nieuwe kofferschatten-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Feel better soon and enjoy your crafting x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snel veel beterschap en een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he wat vervelend! hoppelijk voel je je snel weer minder bleeeh!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful!
    This things relax me, too.
    And make my happy.
    Have a lovely day!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap van Anneke, Zoete Kers!
    En een goed weekend...

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beterschap en inderdaad rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verwen jezelf maar lekker!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hope you are feeling much better. Looking forward to your new items. XO sherrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap! Ben benieuwd naar je nieuwe schatten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So sweet!! Happy weekend to you! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen