zondag 19 augustus 2012

...happy things...

Vandaag was het warm.
Héél warm.
Te warm.
Maar in de schaduw kon ik goed zitten en haakte ik aan nieuwe vlaggetjes...
de Meisjes zijn blij aan het spelen in het zwembad op de achtergrond :-)

Today was a hot day.
Very hot.
Too hot.
But i could sit well in the shade and did some fabric bunting flag crocheting...
the Girls are happy playing in the pool on the background :-)







Ik kreeg hele fijne post de laatste tijd...:-)
I received some pretty mail recently...:-)



...van Else...omdat ik haar Give Away had gewonnen!...
...from Else...because i won her Give Away!...





...en van Sandra...omdat ze mij wilde bedanken omdat ze mijn Give Away had
gewonnen...
...and from Sandra...as a thank you because she won my Give Away...




...en van Ingrid, omdat ze aan me dacht ;-)
...and from Ingrid, because she was thinking about me  ;-)



Ik deed een makkelijke, lekkere lunch met de Meisjes...
I did an easy, delicious lunch with the Girls...


...ik verstuurde fijne pakketjes de afgelopen weken...
Dat komt door de korting van maar liefst 25% op alle kofferschatten in
mijn Etsy-shop...alleen nog deze maand geldig!
...i sent several pretty packages these last weeks...
It's because of a discount of 25% on all treasures in my Etsy -shop...
only valid this month!




...ik kocht nieuwe kleurtjes verf met de namen Pioen en Bloesem...
...i bought some new colours of paint with names like Peony and Blossom...


...en altijd blij word ik van mijn favoriete woonbladen trio...
en koffie uit één van mijn nieuwe kopjes.
...and i'm always happy with my three favorite home magazines...
and coffee in one of my new cups.



Hopelijk hadden jullie ook blije dingen!
Voor iedereen een fijne, nieuwe week en iets minder warm dan vandaag...
xx

Hopefully you had some happy things too!
I wish you all a nice, new week and maybe less hot than today...xx


18 opmerkingen:

  1. Wauw, jij hebt veel gedaan vandaag! Mooi de garen zo bij elkaar en helemaal op de vlaggetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He, die pioenroosverf heb ik ook gekocht. Fijne dingen allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet alles er fijn uit!!! In de schaduw zitten en je niet druk maken, was deze dag de ultieme combi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your crochet trimmed bunting. So pretty!
    Emma x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely, happy pics.. it's always a treat to pop over here x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the crocheted bunting edge. Can you please share your pattern? I'm new to crochet and can use all the help I can get. I love your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Always love your pretty buntings!! Happy mail indeed!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij! En wat heb je er weer prachtige foto's van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What pretty thisngs you have recieved ... you are lucky indeed .. love your happy photos .. Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw zondag was een heerlijke afsluiting van een fijne week, op naar een nieuwe fijne week...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wederom een heerlijke kleurrijke bedoening bij jou! Ik vind je gehaakte vlaggetjes echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel gedaan, ondanks de warmte....Ziet weer leuk uit allemaal.
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er allemaal weer erg leuk uit.
    Ik ben begonnen met jouw tip van de restjes stof een mand te maken. Zal ik het resultaat op mijn blog zetten?
    Fijne week nog.
    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ps: welke bolletjes wol gebruik jij op jouw 1ste foto?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik haak nu met dunne borduur/haakgaren van Durable
      voor naald 1,5-2,00...dat is héél wat anders dan de
      haaknaald 10 die ik voor de repen stof gebruikte ;-)
      Ben benieuwd naar de mand die je aan het maken bent, leuk!

      xx

      Verwijderen
  15. Wat een heerlijke dingen allemaal!
    Fijne kleurtjes fijne post en fijne broodjes!!

    BeantwoordenVerwijderen