dinsdag 7 augustus 2012

Vandaag...Today...


...lijkt het net herfst, met die harde wind en grijze lucht.
Ik kreeg spontaan zin om weer es iets te bakken.
Dus na een flinke ochtend wandeling met de Meisjes ging ik aan de slag...

...it looks just like Autumn, with the wind blowing hard and that grey sky.
I really felt like baking something again.
So back home after a long morning walk with the Girls i started...
























*maak cakebeslag en roer er bijna alle blauwe bessen doorheen
*bak twee kleine ronde cakes
*draai om op een bord en laat afkoelen
*besmeer één helft met witte chocolade pasta
(je kunt ook slagroom gebruiken maar dat doe ik liever niet 
met deze zomerse temperaturen...)
*beleg met aardbeien, frambozen en blauwe bessen
*leg de tweede cake erop en herhaal...
*op een mooi bord en smullen maar!

*make some cake batter and add almost all of the blueberries
*bake two little round cakes
*turn them on a plate and let it cool down
*smear white chocolate paste on one of the cakes
(you can use whipped cream but i rather don't use
that with these summer temperatures)
*add strawberries, raspberries and blueberries
*put the other cake on top and repeat...
*serve on a pretty plate and enjoy!




20 opmerkingen:

  1. ...bijna te mooi om op te eten, maar het lijkt me heerlijk!
    Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DAT ZIET ER LEKKER UIT!!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Neeee! Ik wil dat helemaal niet zelf maken, heb er NU (heb nog niet gegeten, speelt vast ook mee) heel erg zin in, ziet er zo superheerlijk uit, wat een verwennerij! Toch zelf ook maar eens aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig recept, dat ziet er weer zo lekker uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmmmmm hoe verder ik scrolde hoe meer water er in mijn mond kwam :o) ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh! Wat lekker! En wat ziet het er mooi uit! Ik ruik hem bijna!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The end result is almost too pretty to eat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yummie yummie!!!
    En dan ziet het er ook nog es zo mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So yummy! I will take 5 slices, please! ;) xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik waterschade aan mijn toetsenbord krijg, bij jij het schuld! Het water loopt me in de mond tesamen. Wat heeeeeeeeeeeeerlijk! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zier er echt heerlijk uit!!! jammie

    BeantwoordenVerwijderen