zondag 12 augustus 2012

Vandaag...Today...

...negeerde wij het feit dat de vakantie om is.
We namen de fiets en vertrokken naar het bos met een tas vol lekkers...
...we ignored the fact that our holiday is ending.
We hopped on our bikes to go off to the woods with a bag full of delicious food...








...deden we de ultieme ontstress oefening; op ons rug liggen en naar boven kijken...
...we did the ultimate de-stress exercise; just lying on our back stearing at the trees...





...zagen we een eland...(met zonnebril)...
...we saw a moose...(with sunglasses)...


...een indiaan met een katapult...
...an indian with a catapult...


...en een...uuhhh...
...and a...uuhhh...


...en ontdekte wij eindelijk waar die kabouters wonen!
...and we finally discovered where those gnomes live!



...deden we aan makkelijk maar gezond eten...
...we did some easy but healthy food... 


...en dat maakte ons best moe ;-)
...and that made us pretty weary ;-)


Ik wens jullie een fijne week!
Drie Meisjes moeten weer naar school, en dat is nieuw en spannend...
De agenda staat alweer vol met afspraken.
Mocht je me missen, dan ben ik druk...
tot snel! 
xx
I wish you all a nice week!
Three Girls have to start school again, and that's new and exciting...
The calendar is already filled with appointments.
So if you miss me over here, i'm busy...
see you soon! 
xx



21 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke dag was het vandaag hè! Hier heeft de jongste nog 1 week vakantie! Leuke foto's..........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een heerlijke dag om af te sluiten, gelukkig!
      Geniet nog van één weekje, het is zó om ;-)

      x

      Verwijderen
  2. Hoe fijn kan een dag zijn <3. Succes met morgen en alle andere komende drukke-, anti-vakantie- en schooldagen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! even doorzetten en we zitten zó weer in het ritme...
      komt vas goed! xx

      Verwijderen
  3. Fijne dag in het bos. Probeer nog even je vakantiegevoel vast te houden, hoor > rustig aan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, rustig aan... zal ik doen.
      T'is ook wel goed hoor, de Meisjes zijn aan school toe
      merk ik...maar een klas hoger is wel spannend, vooral voor de oudste, die naar 3 gaat...

      xx

      Verwijderen
  4. I love the picture of the little girl sleeping:-))
    Have a great week.
    Kate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So glad youre last day of holiday was so good! Hope they settle quickly into the new school year! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. This day was very nice!
      Thank you, i hope they will too...

      xx

      Verwijderen
  6. Wat een heerlijke dag! Fijn he om zo te genieten van de 'gewone' dingen.
    Vandaag ging ik op familiebezoek en nam voor mijn nichtjes roze cake mee, door jou op het idee gekomen. Ze vonden het geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewone dingen zijn heerlijk...
      Wat leuk dat je roze cake hebt gemaakt!
      Heerlijk om te inspireren, graag gedaan ;-)

      xx

      Verwijderen
  7. Prachtige foto's weer... en moest wel lachen om die kabouters ;o)
    Zal wel weer even wennen worden naar school... die van mij hebben nog een week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. End of holidays are never easy, so glad you had a great day out to mark it by. Hope the girls fit back into the school routine ok.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne afsluiting van de dag was dat zeg. En dan u weer over tot de orde van de dag. Probeer je niet op te laten slokken door alles wat Moet maar er ook van te genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel goed plan-naar het bos-de girls moeten nog lang genoeg naar school-ik hou van moeders met dit soort slimme plannen. En voorr nu wens ik je succes met het opstarten van het "normale" ritme-bah. Ik heb er nooit wat aan gevonden. Ik hou van verzet-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What beautiful images my friend..your girls are so darling. They remind me of my blonde little ones that are now grown up into teens. Your day looked amazing. Monday hugs to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke zomer lekker-niets-moeten-foto's! Sterkte met de terugkeer naar de routine. Dat valt altijd zo tegen... Ik wens je dat je het vakantiegevoel nog een poosje mag vast houden! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke besteding van een laatste vakantiedag! Tijdens het bijlezen (je mist toch heel wat tijdens een paar weken vakantie ;)) heb ik genoten van je roze cakejes en prachtig gehaakte manden/vazen.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ZALIG!! Ik negeer ook het feit dat het geen vakantie meer is... maar dan op kantoor. Ssht ;-)
    Esther!

    BeantwoordenVerwijderen