zondag 2 september 2012

Feeling much better and enjoying a lovely Sunday and new treasures...

...gelukkig voel ik mij weer veel beter, dankjewel voor de lieve reacties!
...i'm glad i feel much better, thank you so much for your sweet comments!




Wij genoten van een fijne, rustige Zondag.
Terwijl mijn Lief met de twee oudste Meisjes naar zwemles was,
bakte ik cakejes samen met de kleinste...
We enjoyed a lovely, easy Sunday.
While my love was off to swimming lessons with the two oldest Girls,
i baked cupcakes together with our little one...












We genoten van een wandeling...
We enjoyed a walk...










...en ik ontdekte toch wat rode tomaatjes in de tuin...
...and i discovered some red tomatoes in the garden after all...







...en werkte ik op het gemakje door aan alle nieuwe kofferschatten :-)
...and i did some easy making new suitcase treasures :-)



















Ik ben bijna klaar voor een nieuwe (drukke) week.
Ik hoop voor iedereen een goede week!
xx
I'm almost ready for a new (busy) week.
I hope a good week for everyone!
xx


14 opmerkingen:

  1. Prachtige nieuwe koffer schatten maar ook prachtige meisjes op de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke gezellige plaatjes allemaal weer en in je vorige post, die kussens op de bank, wauw :-))) fijn om naar te kijken.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Weer hele mooie schatten! Ik vind de sjaal ook echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Fijn dat je je weer beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige dingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. glad your better, your little girl is so sweet! nice treasures. Heather x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So glad you are recovering.....wonderful treasures! As always! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So glad you are feeling better, and had a lovely day!! Such sweet photos! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijne foto's, en fijn dat het beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo te zien ben je heel druk geweest afgelopen weekend. Lekker gefreubeld. Heerlijk. Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's om deze heerlijke zondag weer te geven! Trouwens... die groene (onrijpe) tomaten kun je toch niet eten?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Maartje,
    Net op facebook ontdekte je dit blog weer dus nu nog een tweede reactie en wel op je tomaten. Die heb ik ook in de tuin. Ik heb ontdekt dat de groene binnen bijna niet rijp worden. Ik hang ze gewoon met een knijper weer aan het steeltje aan de plant om ze verder te laten kleuren.

    groetjs,

    Dorothé
    http://djaktief.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. It is a special treat to get to spend time one-on-one with the little ones. I remember how it always amazed me, how they morph into such wonderful, sweet, good little angels, as soon as they have Mommy all to themselves, and there is no one to bicker with.

    BeantwoordenVerwijderen