donderdag 20 september 2012

... i'm fine and well and ready for Autumn...

...en ik ben lekker bezig geweest...
...and i have been pretty busy...
















...dit is toch genieten.
De tijd van met-een-deken-op-de-bank breekt aan en met een mand met
katoentjes en een haaknaald naast me komt het helemaal goed met die herfst!
Ik ben er klaar voor!

...i'm enjoying this so much.
The time of with-a-warm-blanket-on-the-couch is coming and with a basket
filled with cotton yarn and a crochet needle by my side, Autumn is welcome!
I'm so ready for it!

Dit weekend vul ik mijn Etsy-shop aan met nieuwe kofferschatten...
En wil je nog meedoen aan de Give-Away? het kan nog even, na het weekend
maak ik de winnaars bekend!
This weekend i'll be adding a lot of new suitcase treasures to my Etsy-shop...
And do you want to join my Give-Away? do it quick, i will
announce the winners after this weekend!

Fijne dag xx
Have a good day xx

21 opmerkingen:

  1. Jeeeee dus jij was me voor op de lap stof met hertjes? Wel leuk hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P*r*a*c*h*t*i*g*e hangers en hertje zie ik-met liefde gemaakt-dat straalt eraf-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi die rondjes uh kleurrijk, vrolijk! Geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, ik vind de herfst heerlijk. Wat een fijne spulletjes heb je allemaal weer, blij van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige spullen maak je zeg ♥
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yay :) happy you're back and you have been busy, I love those cute flower hangers..and a little deer...can't wait to see xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ...so many lovely things!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! met deze kleurtjes houd je het zomerse gevoel in elk geval nog even vast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent zeker lekker bezig, wat is er weer veel moois uit je handen gekomen! En de maand september is nog niet eens voorbij ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook helemaal fan van die gehaakte bloemendekentjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your creations are so beautiful, and I just love your granny blanket!! Have a wonderful day! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh…altijd als ik hier een kijkje kom lezen
    zou ik willen dat ik kon haken.
    Zo mooi die haaksels die je altijd maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een Prachtige spulletje ben je aan het maken/ haken, fijne avond groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh jaloers! Ziet er zo fijn uit allemaal. Enne,...
    Rara waar en waaronder ik lig nu ik dit schrijf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fijne spulletjes! Helemaal af. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super vrolijke spulletjes! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. great !

    Greetings from Poland :D
    Katarzyna

    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen