donderdag 27 september 2012

Just some pretty things and six winners...

...zomaar wat fijne dingen, zoals kleine lieve sillicone vormpjes in zoete
kleurtjes die ik laatst kocht...
...just some pretty things, like these lovely little sillicone molds in candy  
colours i bought the other day...








 ...en zo zien de cakejes eruit die ik erin bakte...
...and this is how the cupcakes look after doing some baking...





...niet helemaal gelukt, maar mislukte cakejes smaken prima ;-)
...not  exactly perfect, but they tasted good though ;-)

...ik ben nog steeds grannies aan het haken, want eerst wilde ik een granny-slinger
maken...toen dacht ik aan een kussen ...maar een dekentje is ook wel leuk...
wat is dit verslavend zeg!...ik eindig vast met een sprei voor op ons bed ;-)
...still crocheting grannies, because i wanted to make a granny garland first, then
i thought a pillow would be nice...but how about a little blanket...this is
so addictive!...i maybe end up with a large blanket for our bed ;-)





Deze lieve blikjes deed ik mezelf laatst kado, ik kocht ze via Marktplaats...
I bought myself  these two cute old tins, on Marktplaats lately...








...ik vind de kleuren prachtig.
...i love the colours.


Een hele stapel wentelteefjes bakken op een koude herfstachtige
woensdagmiddag en deze opsmikkelen met de Meisjes...
Baking a pile of French toast on a cold and autumnal Wednesday afternoon
and munch them with the Girls..


.

En dan de winnaars van mijn Give Away.
Helaas zijn het er maar zes...
Zoals altijd vind ik het weer moeilijk om mensen te moeten teleurstellen,
en zeg ik tegen mezelf dat ik nooit meer een Give-Away doe.
(wees niet bang, dat doe ik best wel weer hoor)
And then the winners of my Give Away.
Unfortunately i can only pick six...
As always i find it so hard to dissapoint people, and i tell myself to
never do a Give--Away again.
(don't worry, i will again)

Bedankt voor alle leuke reacties!!
Ik heb genoten van ieders antwoord, ik las ze allemaal.
Wat prachtig om te lezen dat we allemaal zo verschillend zijn qua
smaak maar soms ook zo gelijk...
Thank you so much for all your sweet comments!!
I enjoyed every single answer, i read all of them.
It's nice to read we're all so different in taste but sometimes also the same...

Nou, ik ga de volgende dames blij maken met een klein verassings pakketje...
Well, i'm gonna make the following ladies very happy with a little surprise package...

Anneke ~Zoete Kers
Emma ~Oooh Betty!
Sara ~ Casa the Cupcake
Puk ~ the Puk Project
Esther ~ Happy in red
Bee ~The Linencloud

Gefeliciteerd!  Ik ga de pakketjes klaarmaken en stuur ze zo snel mogelijk
naar jullie toe, mail even je adres naar sillyoldsuitcase@gmail.com
Congratulations! I'm gonna prepare your packages and will send them to
you as soon as possible, please do mail your adress to sillyoldsuitcase@gmail.com

Fijne dag! xx
Have a nice day! xx


23 opmerkingen:

  1. Is EVERYTHING in your home so pretty! Congratulations to the winners! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de meiden enne... die vormpjes.... zoooooooooooooo leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. congratulations to the hers!!! ;oD
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you so much Maartje ... you have made my day ... I am so delighted to be one of your lucky winners ... Bee xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dames, gefeliciteerd met jullie cadeautjes, geniet ervan!

    Enneh, voor een granny-deken (2 persoons) heb je nogal wat nodig. Onze kids hebben het in de vakantie uitgerekend, en dat antwoord wil je niet weten...ik heb er vanochtend 5 gehaakt ;-)

    SUCCES!

    Lieve groet, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte dames!! Ben heel benieuwd naar jullie pakketjes!
    De granny's worden hier ook gehaakt, moet er nog 12 voor een babydeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Winnaars, gefeliciteerd. Jullie worden vast verwend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd voor de 6 bofkontjes, ben ook wel heel benieuwd waarmee ze verwend gaan worden!! Wat een geweldige vormpjes trouwens, zoiets vind ik nou nooit:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lucky winners, zeg! Hier worden ook granny's gehaakt, en nee, ik wil ook niet weten hoeveel er dat moeten worden voor een bedsprei ... Help! Super-hebbedingen heb je weer bij elkaar gesprokkeld, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Congrats to the winners, love your tins and the food looks delicious!

    Bee happy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hulde aan de winnaressen-te gek-geniet van je mooie blikjes-zijn prachtig van kleur-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. al de gelukkige dames wil ik van harte feliciteren en jou bedanken voor de give away die je heb gegeven☺.
    heerlijk die wenelteefjes, en ik vind die kleine vormpjes het EINDE, wat een grappige cakejes heb je er mee gebakken ( ik let er niet op of er een stukje af is, de smaak blijft hetzelfde )
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd voor de winnaars. en die blikjes zijn top, ik heb die rode heel toevallig ook ooit op een rommelmarkt gescoord.

    en die cakejes he, die silliconenvorm gaan vaak bij de 1e keer mis is mijn ervaring. had je ook bakspray gebruikt om in te vetten? hoeft niet zeggen ze, maar werkt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I am a whooping and jooping!
    I have never won a giveaway before.
    Thank you soooo much.
    I am going to have a cup of tea and a piece of cake by way of celebration.
    Emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WAUW! Thank you so much! I'm so thrilled to see what you make. I will write you an email in a moment.
    ^_^ Puk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een enorme stapel granny's en wat een leuke blikjes heb je gescoord! Zes blije dames... gefeliciteerd.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat ben ik blij!!! ♥
    Ik las met veel plezier over je cakevormpjes en opeens verscheen mijn naam in beeld!

    Ik zal mijn adres snel mailen, of eingelijk nu!

    Joepie!!! Fijne avond!!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super gefeliciteerd allemaal. Geniet van de zaligheden.
    En bedankt voor de give away.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such delightful little cakes you made..and I am in love with your tins...I collect vintage tins too..xox Happy weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mmm... Krijg trek van het zien van al dat lekkers ;-)
    Gefeliciteerd voor de winnaressen! En maar weer eens chapeau voor alle mooie kleuren & dingen op je blog...
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooh, idd superleuk!! Zo zie je maar, erg gebeuren leuke dingen als je in de lappenmand zit ;-) Gave blikken trouwens!!
    Ik ga je mailen!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen