woensdag 5 september 2012

...next Saturday...

...heb ik iets leuks te doen.
Ik ga naar Lommel...naar de Yvestown Fair! (als bezoeker)
Oh, ik kan bijna niet wachten om al het moois samen te zien in de
tuin van Yvonne :-)
Wie gaat er ook naartoe?

...i have something fun to do.
I'm off to Lommel...to the Yvestown Fair! (as a visitor)
Oh, i nearly can't wait to see all the prettiness together
in Yvonne her garden :-)
Who's also going there?




Nu ga ik maar duimen voor mooi weer en geen regen alsjeblieft!
Now i'll cross my fingers for some nice weather and no rain please!

                                                    xx


ps: een brutale vraag! 
Woon je in de buurt van Maastricht? ga je met de auto naar de Fair?
Heb je een plekkie over en mag ik dan misschien meerijden
ik hou mij van harte aanbevolen! xx

11 opmerkingen:

  1. Oh, I wish I was going! I love Yvonne's beautiful style. But it's too long away from Denmark... Have fun there, and I hope you'll post some nice pictures!?
    Love Puk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeeej, in het dorpje hierlangs! :)
    Ik ga ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So exciting, please take lots of pictures to share! Fingers crossed for good weather! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    En ik zag je laatst in de "hapiness" staan. Je leuke haarknipjes! Leuk om dat te zien en te herkennen! Het lijkt dan net alsof ik je een beetje ken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk vooruitzicht en volgens mij zijn de weersvooruitzichten goed, dus dat wordt genieten van alle moois!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohja; ik hoop ook te kunnen gaan....beetje afhankelijk of ik vervoer kan regelen (omgeving roermond, dus net iets te noordelijk om samen te reizen, had me leuk geleken je te ontmoeten) Dus wie weet tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How exciting I would love to go :)
    Have fun and take lots of pics for us x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wilde gaan, en het stond al in mijn agenda. Maar we gaan nu wat anders leuks doen. Namelijk naar de wereldhavendagen in Rotterdam en met een groot zeilschip mee door de haven!
    Een heel fijne dag en ik zie op je blog wel hoe leuk het was :)

    BeantwoordenVerwijderen