zondag 30 september 2012

Today...

...genoot ik van de gekke tekeningen die de Meisjes maakte...
...i enjoyed the funny drawings made by the Girls...










...en van héél veel buiten zijn...
...and being outside a lot...




...kan ik inmiddels de schoonheid van de verandering van zomer naar herfst zien...
...i finally manage to see the beauty of the Summer changing to Autumn...





...de geuren en de kleuren...
...the smell and the colours...







...en die prachtige blauwe lucht maakte mij gelukkig!
...and that clear blue sky made me happy!


Hopelijk genoten jullie ook van deze Zondag?
I hope you enjoyed your Sunday too?

xx

6 opmerkingen:

  1. Het was een heerlijke zondag! Lekker gewandeld en de bosgeuren opgesnoven.
    Ik zie steeds meer bomen met verkleurde blaadjes, zo mooi!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was inderdaad een prachtige dag, wij hebben een uitstapje gemaakt naar Orvelte! Het is wel duidelijk van wie je dochters hun creativiteit hebben.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een zalige zonnige dag. Perfect om lekker te luieren met z'n allen hier :-) Fijne week alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh ja wat das het een heerlijk dagje, wij hebben ook zooo genoten, lekker naar het bos geweest, heerlijk. Fijne plaatjes heb je ook van je dag :-)

    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful blue skies - bliss, loved seeing it as we work to rain and grey skies here. I love Sundays too, but they also make me feel sad as you know the routine of the next week is getting nearer too.

    Have a good creative week.

    Lisa X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dagje en geweldige tekeningen!!!

    BeantwoordenVerwijderen