zondag 21 oktober 2012

Ik ben er weer!...I'm back again!...

...en wat een heerlijke week hebben wij gehad!
We waren in Zeeland, voor ons is dat even thuis zijn.
En Zeeland is voor ons ook langzamer leven, genieten en véél buiten zijn...

...and what a wonderful week we had!
We visited Zeeland, it's like home for us.
And for us Zeeland is also easier living, enjoying and being outside a lot...









Nu moet ik weer in het normale ritme komen, ook wel weer goed.
Enne...ik begon jullie ook wel weer te missen hoor!
Now i have to find back my normal rythm, and that's okay.
And you know...i began to miss you all!

Een fijne nieuwe week!
Have a great new week!

18 opmerkingen:

  1. Welkom terug, fijn! :-)
    Ik voel de wind hier nog, wat een heerlijke foto's!

    Fijne avond!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige foto's
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome back, glad you had a great time! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je bij ons in Zeeland was! Kom gauw weer eens terug :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welkom terug! Wat een heerlijke foto's zeg. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie daar zo fijn kunnen aarden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne foto's! Dat ziet er uit als genieten! Sterkte met het terugvinden van je ritme! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeeland vind ik echt de mooiste plek van Nederland.
    Fijn dat jullie genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's. Ik moet toch echt eens gaan kijken in Zeeland. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gezellig dat je er weer bent met prachtige foto's:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echte Zeeuwse babbelaar? Gezellig dat je weer terug bent & mooie foto's vooral die geitjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto`s.
    Leuk dat je weer terug bent.
    Altijd weer leuk om een kijkje te nemen op je blog.
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk, niets zo fijn als de zeewind door je haren! Succes met opstarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. welcome back!!!
    Lovely snapshots!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Welcome back and it looks like you had a most lovely time with your family!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zag er heerlijk ontspannen uit. Leuk dat je er weer bent!fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen