maandag 8 oktober 2012

In love with my kitchen closet...

...eerst was ie zo, toen vond ik 'm al leuk...
...first he looked like this, and i already liked him...

van een kledingkast op een babykamer...from a wardrobe in a babyroom...


...nu is ie zo...en ik ben verliefd...
now he looks like this...and i'm in love...


tot een keukenkast in de keuken...to a kitchen closet in the kitchen






...ik hou van ieder stukje en detail van deze kast...die ooit van mijn vader was...
...i like every little bit and detail of this closet...which once belong to my father...





handgemaakt hert...handmade deer

muur met borden op de achtergrond...wall of plates in the background



...en ik hou van de schatten die erin staan natuurlijk!...
...and of course i love the treasures in the closet!...











*all the luck in the world piece of paper*



*wood&word sign by wood&wool stool*







*postcard from Teawagontales*



xx



41 opmerkingen:

  1. Prachtig, dat een kleurtje zoveel kan doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie kast is het geworden! En met een prachtige inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat je helemaal weg bent van deze kast. Wat een plaatje! En wat heb je er een prachtige spulletjes in staan :-)

    http://tantejannie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOVE LOVE LOVE EVERYTHING ABOUT THIS CLOSET :)XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful ... it has been painted a beautiful colour ... and such lovely treasures ... you lucky thing ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! ik ook!
    Allemaal geweldig leuke en mooie pronkstukken in een fantastische kast! IK BEN JALOERS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk! Ben je nieuwe volger!
    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei de varianten vind ik erg mooi.
    En dit kleurtje is wel een van mijn favorietjes, ik betrap mezelf erop dat ik toch altijd weer bij dit kleurtje uitkom haha !
    Dat kopje met dat vogeltje (heb ik natuurlijk wel al eens voorbij zien komen), die is toch zoooooooooooooooo mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAT EEN MOOIE GEZELLIGE KAST HEB JIJ ZEG!!
    IK WORDT ER BLIJ VAN.

    FIJNE DAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i'm in ♥ wat is ie enorm mooi samen met de inhoud ☺
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh! Heel erg leuk en mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooh, ik word helemaal hebberig van de inhoud, prachtig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the colour you have painted it - and it is lovely to see all your treasures inside!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi is ze in dat kleur! Ook één van mijn favorieten ;-)
    En met die leuke spullen erin, zo fris en kleurig! Heerlijk om je keuken zo op te fleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleurencombinatie met al je kleurrijke spulletjes. Staat echt heel gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi Maartje, de kast was al prachtig maar is nu helemaal top! Best spannend om de kwast erop te zetten lijkt mij, maar je hoeft er geen spijt van te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, prachtig!!!!! Ik ben helemaal jaloers, zowel op de kast als op alle prachtige spulletjes, haha.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige kast! Eerst al in de originele staat maar nu met die nieuwe kleur is-ie helemaal geweldig!!!! En wat een fijne spulletjes allemaal! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook verliefd! Wat ontzettend leuk geworden, prachtig dat zachte blauw! Heb ik op de muur zitten, ook verliefd op! Zie allemaal blikjes & kopjes langskomen die ook mijn huis rondzwerven!

    Geniet ervan, zoveel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooh, ik ben ook verlief op de inhoud van je kast!!! EN ik vind het pakketje van de give away ook FANTASTISCH!! Dankjewel!!!! Super.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw wat een gave kast. Oud was hij idd al mooi maar nu nog veel mooier in die kleur. En was een mooie leuke spulletje heb je er in staan. Om uren na te kijken en in te snuffelen. Om heel erg blij van te worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, I love the color, and such a beautiful piece!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Inspiratie! Dank je wel. Genieten, ook van de foto's.
    x
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ooooooh maar een heeeel klein beetje jaloers...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi! Zowel de buitenkant als ook de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. He looks very handsome! I'm glad I'm not the only one who gives furniture a gender! My larder cupboard is called Lionel, please don't tell anyone, they already think I'm mad! He's in need of a bit of a make over too, inside I'm going to put some flowery oil cloth, he has a feminine side you know! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. geweldig mooie kast en wat een inhoud, ik heb genoten van al die leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Allebei mooi, zoals hij eerst was en zoals hij nu is. En extra leuk dat hij van je vader is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is het heeeeerlijk om in je kast te kijken!
    Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. En terecht! Wat een feest om naar te kijken! Ik kan me niet voorstellen hoe het is om er elke dag langs te lopen of naast te zitten met een kopje thee, uit zo een mooi kopje! Heerlijkheid! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die kast heeft een mooi plekje gevonden bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben ook verliefd... heel erg!! Werkelijk ALLES vind ik mooi en de kast op zich...zucht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig!
    Wat een prachtige kleur...
    En wat een kleurige fijne schatten binnenin!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oh so pretty I think I'm a little in love too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Bij 'Oh Marie' zijn ze op zoek naar alpine interieurs (bloemetjes, hertjes....). Ik heb je blog getipt :)
    hier

    BeantwoordenVerwijderen
  36. WAT een fantastische kast, binnen- én buitenkant!!
    Ik ben jaloers!
    Geniet ervan!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wàt een kast! Echt waaaaw!
    En de inhoud is even leuk :) Zo'n servies kan je dag alleen maar goed maken lijkt mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kleur! Je verzameling is geweldig, daar blijf je toch naar kijken met zoveel kleur en fleur.

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen