zondag 28 oktober 2012

In love....

En toen werd ik verliefd.
Alweer.
Op een paar laarzen.
And then i fell in love.
Again.
On a pair of boots.




Maar uuhh...deze kleur heb ik nóg niet...
But uuhh...i didn't have this colour yet...







Oké.
Ik geef het toe.
Ik ben gek.
Gek op laarzen.
En dat is best lastig om mee om te gaan hoor...
Maar ik accepteer het.
Okay.
I admit.
I'm crazy.
Crazy about boots.
And that's pretty difficult to handle you know...
But i accept it.


Fijne Zondag!
Have a Happy Sunday!



25 opmerkingen:

  1. Ach ja, het is een vrij ongevaarlijke tic denk ik haha! Ze zijn weer geweldig !
    Ik moet ook nodig op zoek naar laarzen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent leuk gezellig gek! ;-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap het helemaal!! Kan hier ook zo verliefd op worden!!!! Fijne zondag en geniet van de laarzen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. But who could resist those!! Tempting you with their luscious redness! I could not. They are beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn ook echt laarzen om verliefd op te worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hetzelfde virus en kom er maar niet vanaf.Overal waar ik kom en waar ze laarzen verkopen hoor ik een paar roepen wij zijn voor jou zijn voor jou. En dan kijk ik ze aan en ben verkocht (en de laarzen ook) die moet ik hebben. Dus ik snap je helemaal. Het is ook een geweldig paar. Veel plezier ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook fijne zondag, zal wel goed komen met de laarzen :-) Ze zijn dan ook wel super, I love RED!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begrijp je liefde! Gaaf! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ken dat virus, helemaal niet erg. Ik werd zopas ook verliefd, ik dacht even dat ik toch wel genoeg laarzen had. Maar meteen besefte ik ook : 'nog niet in deze kleur!' Ze zijn groen, de mooiste laarzen van de wereld! En die van jouzijn ook geweldig (maar rode heb ik al ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik heb jarenlang een paar rode laarzen gedragen, e waren echt onafscheidelijk toen. Je zult er vast lang plezier van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh mooi... in rood... ik snap het helemaal ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als laarzen-gek snap ik meteen, dat je deze laarzen eeeecht niet kon laten staan. Mooie kleur rood ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. awel, ik snap dat ! ik zou daar ook voor vallen !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een volger erbij. Oeh,...834!!!
    Ik haal je vast nog een keer in,.. hahahahaha (...nou???).
    Leuke blog met veel kleur en mooie dingen en frutsels wat ik ook wel allemaal wil hebben.
    Groet Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi, hope you have settled back into normality! Love the treasures in your previous posts ( as always!). Love these red boots! Very festive! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben zelf gek van laarzen. Rode zoals deze zou ik er ook wel willen, ze zijn de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a beautiful colour ... hope you enjoy many days walking in them :) ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Rood, joh, je hoeft niks uit te leggen... We snappen het! Ze zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn geweldig. Mooi rood is niet lelijk...... Fijne zondag nog. Groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ze zijn fantastisch! hier zou dat ook meteen liefde zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I know the feeling ;-) they are very nice!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kijk,deze passen echt precies bij mijn tas van de stof waar ik verliefd op ben..... Mooooooooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. :-) Ik begrijp je he-le-maal! Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen