donderdag 25 oktober 2012

it's all about accessories...

...en of het nu gaat om een sjaal, sieraden of een tas...
...ze geven je outfit een persoonlijk tintje.
Wat ook je smaak is.
Ik hou ervan!
...whether it's about a scarf, jewelry or a bag...
...they give your outfit that personal touch.
Whatever your taste is.
I love it!













Nu de winter eraan komt moet ik toegeven dat ik iets minder
accessoires draag dan in de zomer.
Dus leg ik mijn sieraden op een mooi bord, sjawls hang ik samen op,
alles krijgt een plekje...zo kan ik blijven genieten van al het moois...
Now that winter is coming i have to admit i wear a lot less accessories
than i do during summer.
So i put my jewelry on a pretty plate, i hang my scarfs together, i'll give 
everything a nice place...and i will still be able to enjoy all of my prettiness...










xx



15 opmerkingen:

  1. Dit is denk ik de grootste verzameling die ik ooit zag! Wauw zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep een outfit kan niet zonder een accesoire vind ik.

    Heb ook een hele collectie

    Tipje: de kleien oorbelletjes die leg ik in de spoeltjesdoosjes voor naaimachinespoeltjes mooi per paar

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You have lots of lovely accessories ...I love scarves and bags ...such a girl :) x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW! Je hebt dan ook wel een prachtige verzameling accessoires!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al die kleurtjes bij elkaar! Eigenlijk is het bij mij net andersom en draag ik s'winters juist weer meer accessoires:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat kun je allemaal niet genoeg hebben hoor, leuk zo alles bij elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik zelf nu ook een aardige collectie, maar die van jou is toch de meest kleurrijke die ik al ooit gezien heb. ik word er instant vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh dat ziet er weer enorm vrolijkmakend uit zeg!! Wat heb je leuke tassen!!!! Zelf gemaakt??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mmmm....helemaal mijn smaak! Word er stiekem hebberig van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love it - you can never have too many scarves :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful accessories ... I love them too ... scarves, bags, jewellery ... sometimes as pretty to look at as wear ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oohhhh!!!!!! Me encanta tu blog!!!!!
    Desde España, Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love your scarf collection. Yummy yum!I can tell that you are an eclectic girl. :D Eclectic and creativity goes very well together. Nice pics.

    BeantwoordenVerwijderen