maandag 22 oktober 2012

Kringloopschatten...Thriftstore treasures...

...en ja, in Zeeland hebben ze ook Kringloop winkels :-)
...and yes, there are some thrift stores in Zeeland too :-)

Ik kocht er een oude koffer in chocolade bruin, prachtige Arcopal schaaltjes,
een geborduurd tafelkleedje en een stapel plastic puddingvormen waar ik
eigenlijk niet weet waarom ik ze kocht maar ik kon ze gewoon niet laten staan...
I bought an old chocolate brown suitcase, beautiful Arcopal bowls, a little
embroidered table cloth and a pile of plastic pudding molds of which i really
don't know why i bought these, but i just couldn't resist them...





...prachtig papier aan de binnenkant...
...beautiful paper at the inside...








...ik ben gek op de bloemen!...
...i just love flowers!...











Fijne Maandag!
Happy Monday!






27 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige spulletjes! Die kommetjes zijn echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vondsten! Dat papier aan de binnenkant van de koffer is inderdaad prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh I love that tablecloth it is spectacular. Mind you the bowls are pretty special as well, what a wonderful holiday treat for you to bring home. mel x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie spulletjes! Het printje aan de binnenkant van de koffer is heel mooi! Hoe je toch verliefd kunt worden op een stof, printje of kleur...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mooi mooi! Het papiertje aan de binnenkant van de koffer heb ik vorig jaar in het groen (op de rol!)weten te redden van de zolder van mijn grootouders! Prachtig! GEniet van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk.
    De koffer had ik ook niet laten staan.
    Veel plezier ermee!!!!

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!!!!!!
    Zeeland is een onuitputtelijke bron voor dit soort vondsten, vooral de kleine dorpen op walcheren zijn favoriet bij mij.
    Groetjes uit Goes (Zeeland)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Maartje, fijn dat je zo'n heerlijk Zeelandweekje hebt gehad! En die koffer, die stond vast en zeker gewoon op jou te wachten daar, dat kan toch bijna niet anders?! die puddingvormpjes zijn heel leuk...om kleine puddinkjes te maken (lekker!) of misschien kan er ook een waxinelichtje in ( in een glaasje)?
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Best get making some puddings! Lovely suitcase too! M x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super koffer en dan vooral de binnen kant!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral het tafelkleedje en de bloemenkommetjes vind ik een hele mooie combi. Heerlijk de kringloop. Altijd even lekker neuzen.
      Groetjes, Marlies

      Verwijderen
  12. Lovely embroidered cloth and beautiful bowls! Mrs RV x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful finds ... the bowls are gorgeous ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, those floral bowls are too beautiful!! Great new treasures! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Welkom terug!! Wat een heerlijkheden heb je gescoord! Ik was ook in Zeeland op vakantie...en ook naar de kringloop daar. Volgens mij hebben ze in Zeeland de beste kringloop-winkels van heeeeel Nederland :) Heb toevallig lopen zoeken naar pudding-vormpjes, niet kunnen vinden helaas, maar ze waren duidelijk voor jou bestemd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een mooie kommen ,jaloers op!!
    De grote schaal heb ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welcome home...and everything is so pretty. xo

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kringlopen tijdens je vakantie....nog beter ;-) Mooie koffer (met een schat vanbinnen)....bloemige bakjes en kleedje..ja zeker geslaagd! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. aloa
    Zojuist bij Bien een berichtje achter gelaten (mn 1e) ook dit blog staat bij mn favorieten en al een tijdje volg ik het omdat het me zoveel inspiratie geeft. Fijn dat jij in Zeeland gaat kringlopen haha want ik vind meestal dezelfde dingen leuk ! Ik zoek ze dan wel in Zuid Holland op. Sinds gisteren ben ik ook een blog gestart: ietsiepietsiekitschie en ben er totaal nog niet handig in. Ik blijf je volgen als dat mag want ik kan niet meer zonder al die leuke inspiratie !! Hartelijke groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen