donderdag 29 november 2012

Advent Calendar Contest #3...


...toen ik deze wedstrijd bedacht, en ik het plaatste op mijn blog, dacht ik;
"ik mag blij zijn als er tenminste één iemand meedoet..." 
...when i thought up this contest, and had put it on my blog, i thought;
"i would be happy if just someone joins this contest...

...maar tot mijn grote vreugde staan er steeds weer prachtige advents kalenders
in mijn mailbox...geweldig!...
...but i'm so happy to say there are beautiful Advent calendars in my
mailbox again...it's great!...

Voordat ik helemaal in de Sinterklaas gekte duik,
(ik moet nog zoveeeeeeeeel doen voor zaterdag wanneer wij het vieren)
laat ik de meest recente inzendingen aan jullie zien...
Before i dive into the Sinterklaas madness totally,
(i still have to do sooooooo much for Saturday when we celebrate it)
i want to show you the most recent entries...


Deze stoffen Advent kalender is gemaakt door Heather...
This fabric Advent calendar is made by Heather... 



...deze Advent kalender in hartvorm is gemaakt door Diana...
...this heart shaped Advent Calendar is made by Diana...



...en deze, gemaakt door Deb...
...and this one, made by Deb...



En kijk, deze komt van de hand van Janneke...
And look, these is made by Janneke...




...Sacha maakte er twee, voor iedere dochter eentje......
...Sacha made two, one for each daughter...





...en deze Advent kalender is gemaakt door Geraldine.
...and this Advent calendar is made by Geraldine.


Dankjewel!!
Thank you!!


Nou wil ik natuurlijk niet gaan mopperen.
Maar dit wordt wel héél erg moeilijk kiezen.
Zo mooi gemaakt en allemaal verschillend...
Now, i don't want to grumble.
But it's gonna be a difficult choice to make.
All so pretty made and so different...

Maar blijf vooral deze mooie maaksels sturen!
Ik ben maandag weer terug.
Wij gaan lekker genieten van een lang gezellig Sinterklaas weekend met z'n allen.
But keep on sending your pretty makings!
I'll be back Monday.
We're gonna enjoy a long cosey Sinterklaas weekend with our family.


Doe je ook mee?
Lees er alles over hier
Do you want to join too?
Read all about it here





xx


10 opmerkingen:

  1. Maar allez, je voorbeelden zijn zo inspirerend, dat kan dan toch niet anders dan dat je veel inzendingen krijgt!
    Geniet van het weekend,
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I do not envy you haveing to make this choice! They are so lovely and so many wonderful ideas, I have a hard time choosing one I'd like to try!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou je ook niet kunnen zeggen welke ik het allermooiste vind. Hoewel.... aangezien ik een groot fan ben van recyclen heb ik wel een lichte voorkeur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh leuk hij staat er al bij, dank! Tof om te zien al die verschillende exemplaren van iedereen. Veel succes en vooral veel plezier zaterdag!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing mine!! The others are all so wonderful!! Enjoy your long weekend! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee!!! Zeker iets om volgend jaar op m'n to-do lijst te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt zo leuk om al die verschillende kalenders te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zeker leuk! vooral die naturel....groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I found your blog via Attic24 and browsed through it for some time. I must say I like it. So many wonderful ideas and so inspiring and creative. Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen