zondag 25 november 2012

...een Meidenweekend...a Girls weekend...

"Mama, als papa toch het hele weekend weg is, vieren wij
dan Meiden weekend?"...
"Mama, if daddy is gone for the whole weekend, can we celebrate
a Girls weekend?"...

...en dus...
...and so...



...mochten ze zelf kleren uitkiezen...
...they had to pick their own clothes...


...maakte we kroontjes van restjes tule...
....we made crowns of scraps of tulle...



...werd er gedanst...
...there was some dancing...


...gezwierd en gezwaaid...
...swinging and swaying...


...wat een lol!
...this is fun!





...maakte ik wat lekkers voor de picknick in de tent...
...i made a delicious snack for a picknick in the tent...





...zag ik dit tijdens het kijken van een sprookje op tv...
(ik hou van kleine voetjes)
...i saw this while watching a fairy tale on the telly...
(i loooove tiny feet)





...deden we 'make-uppen'
-glitter oogschaduw, mascara...
...we did some 'make-uppen'
-sparkling eyeshadow, mascara...


...en nagellak!
...and nailpolish!




...en ik had zelfs héél af en toe even een momentje tijd om te breien :-)
...and i even had a moment of time to knit now and then  :-)

Fijne Zondag nog! xx
Happy Sunday you all! xx










29 opmerkingen:

  1. Heerlijk. Geniet van jullie meidenweekend Girls!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow wat gezellig !! En die voetjes met verschillende sokjes... zo lief!
    Hier ook een weekend zonder man (v.a. donderdag), maar ik ben alleen maar heen en weer aan het racen. Nu spelen ze samen en kan ik wat rommelen. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk heerlijk, lekker genieten met z'n allen :-) Ik vond het ook zo leuk dat ik pas je krans zag bij Selina Lake, voor Prima Magazine. Hoe gaaf is dat. Toen ik 'm zag dacht ik, he wat ziet die er bekend uit en ja hoor, stond je naam eronder :-))) tof.

    Geniet van je zondag XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk weekend!!!
    Jij ook een fijne zondag!
    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat noem ik nou genieten! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er gezellig uit. zo'n meiden-weekend. Heerlijk! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig!!!!! Mogen wij ook komen spelen?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig fijne zondag verder, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fijn geniet weekend....papa mag vast vaker weg ;-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er uit als een geslaagd meidenweekend!
    Hier hadden wij juist een (half) weekend zonder kids, ook heerlijk voor een keertje!!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Looks like you all had a lot of girly fun ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super! En ja, die kleine voetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n meidenweekend, was ik nog maar klein..............

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk weekendje met je meiden. Gezellig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gezellig zeg!!!! Leuk zo met je meiden...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een gezellig meidenweekend!

    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. warmte en gezelligheid vertellen de foto's,
    heerlijk.
    en er gaat niets boven een geimproviseerde tent
    onder de tafel :-) zucht .. ik verlang terug naar de tijd
    dat bij mij de kinderen die leeftijd nog hadden.
    Vertel ze maar een poosje te stoppen met groeien :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heerlijk!!! Een geslaagd weekend zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Op en top meidenweekend, wat een gezellige boel!!Jullie hebben wel heel veel plezier gehad!Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat super gezellig met je meiden!!!
    Groetjes Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a fun weekend with the girls!! ;) xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zalig en wat een mooie foto's! Mooie herinnering voor de meisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad!
    De meiden hebben mooie kleren uitgezocht! Vooral de sokken vind ik geweldig!
    Wat fijn zeg, 3 prinsesjes in huis! Oh sorry, 4 natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Cute! Painting nails with the little ones is so much fun. And building cabins. And having pink(???) pancakes? Looks like great fun.

    PS Forgot to tell you I received the neckless. I mean THE neckless. Gorgeous. I gave it to a friend of mine for her birthday. She was over the moon . Thank you! If you ever feel like making another one I am the first one to buy it for myself this time. :D

    BeantwoordenVerwijderen