donderdag 1 november 2012

Granny Chic...!

...en toen vond ik dit boek in mijn brievenbus!
...and then i found this book in my mailbox!




Ik bestelde het hier, al een tijdje geleden...
I pre ordered it here a while ago...






...en ik ben zó blij!
...and i'm so happy!





Wat een prachtig en geweldig boek! gemaakt door Tif en Rachelle.
Een aanrader.
En als je het besteld, bestel dan het Dottie Angel boek ook
als je het nog niet hebt.
What a beautiful and amazing book! made by Tif and Rachelle.
A musthave.
And if you order it, order the Dottie Angel book too if you don't
already have it.



Het wordt een fijne, creatieve winter dit jaar, dat weet ik zeker  :-)
Fijne dag! xx
It's gonna be a nice, creative winter this year, i know that for sure  :-)
Have a nice day! xx







14 opmerkingen:

  1. Looks like real treasures. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat zal heeeeeeeeeeel veel inspiratie even denk ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh WAUW, die wil ik ook, hier word ik nou zoooo hebberig van :-))
    Geniet ervav, gaat vast lukken.

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf ziet dat er uit!!! Krijg gelijk de kriebels...
    Bedankt voor de tips! En heeel veel plezier & inspiratie gewenst!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh leuk!
    Ik heb die van Dottie Angel al.
    Is dat Granny Chic boekje net zo leuk?

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Dat ziet er super tof en inspirerend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om met zo'n mooi boek en een pot thee in een hoek van de bank te kruipen met dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien wel leuk voor de kerst! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I'll be crafting right along with you. Winter has arrived here. No need to go outside for about 6 months.......

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooooo nee, hoe moet ik hier nou weerstand aan bieden??!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zul je weer veel inspiratie krijgen na het lezen/kijken van dit prachtige boek! Zie dat ik veel leuke posten heb gemist; nog van harte gefeliciteerd met je dochter, prachtige armbanden heb je gemaakt en laarzen heb je toch nooit genoeg ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oelala, deze gaat op m'n wishlist!!! Ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Looks like such a great book! Can't wait to get a copy! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen