vrijdag 2 november 2012

Happy things...

...het huis opvrolijken met bloemen...
...brighten up the house with flowers...




...de zon die naar binnen schijnt!...
...the sun shining trough the window!...



...granny baby deken afhaken...
...finishing a granny baby blanket...





...een lief spelend Meisje...
...a very sweet playing Girl...



...een wandeling op een zonnige ochtend in het bos...
...a walk on a sunny morning in the woods...



...chocolade muizen, ik vind ze niet te eten maar zó leuk om naar te kijken...
...chocolate mouses, i find these are very unappetizing but so pretty to look at...


...een mooi, lief 'dankjewel' kaartje van haar...
...a nice, sweet 'thank you' card from her...



...en een beetje bakken en nieuwe recepten proberen  :-)
...and a bit of baking and trying new recipes  :-)


Een fijn weekend allemaal!! xx
Have a happy weekend everyone!! xx













16 opmerkingen:

  1. Dat ziet er fleurig uit allemaal, ook de chocomuizen (die ook jakkie vind haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw foto's maken me altijd zo vrolijk! Heerlijk al die kleuren! Heb een fijn weekend! (en als je uitgekeken bent op de muizen mag je ze wel opsturen hoor, ik lust ze graag :-P)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your colorful photos and all the floral items from your home! Nice! *SMILES*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely happy things ... and the baby blanket is a beauty ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo fijn, genieten van de 'gewone' dingen! Ik hou ervan als mensen hier oog voor hennen, mooi. En je deken wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heerlijke aanloop naar het weekend!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is lovely! Just found your blog! All this colour has made my morning!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a sweet fun post...love all the colours...your tins are darling. Happy weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet photos! Love the card!! Happy weekend to you! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kijk op de dag!
    Vind de muizen heerlijk....en ja ook om naar te kijken.
    groetjes sas
    http://sas-je.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo! Gaat goed met dat dekentje! Ziet er leuk uit. Ik moet (nee, mag!) binnenkort voor iemand een babydekentje haken en zit nog erg te twijfelen over kleurtjes. Maar wat fels is denk ik wel leuk. Gebruik jij voor dekentjes gewoon catantia katoen (of iets vergelijkbaars)?
    Fijn weekend!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie collectie blikjes heb je! Daar word je echt vrolijk van als je ernaar kijkt! Je granny square deken wordt prachtig. Ik ben zelf ook al een tijde bezig, maar het wil maar niet vlotten :-)!

    Fijn weekend!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. altijd leuk de vrolijke kleuren van bloemen in huis ... en ja die muizen en kikkers heb ik van de week ook gehaald en waren veel te snel op!! die zijn zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach ja, die chocolade, ik koop ze ook steeds opnieuw, ook al zijn ze niet te eten : maar zo mooooi! Ik word er altijd vrolijk van ... En wat een prachtig granny dekentje zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige bloemen! en je deken wauw!!
    en heerlijk zo,n lief spelend meisje!!
    Ik lees net bij je dat dat ook wel eens anders is Haha
    Ik heb zo,n nichtje best hilarisch soms!!

    BeantwoordenVerwijderen