zondag 4 november 2012

It's a perfect bake day today...

...en ik geniet van het bakken van Kerst cake...
Het maken van een probeersel en op zoek naar het lekkerste recept.
Zodat ik met Kerst het perfecte kunstwerkje op tafel kan zetten...
...and i enjoy baking a Christmas cake...
Making a trial and looking for the most delicious recipe.
So i can put the most perfect piece of art on the table with Christmas...


















...en ik bakte alvast wat voor Sinterklaas...mmmm!
...and i already did some 'Sinterklaas' baking...mmmm!






Fijne Zondag! xx
Have a nice Sunday! xx




14 opmerkingen:

  1. Hi Maartje,

    Hier werden vandaag door de kids pepernoten gebakken. Dat roze in je cake... dat maakt me nieuwsgierig naar het recept.

    groetjes,

    Dorothé
    http://djaktief.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed! Lekker alvast proef-eten!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super lekker uit!
    Het is er echt een dag voor heh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En? Tevreden met het resultaat? De foto's zien er heerlijk uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent goed bezig, lekker voorproeven mmmmmmmmmmmjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh ik kan hem bijna proeven!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er heerlijk uit, dus dat gaat wel goed komen met Sinterklaas en Kerst!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kon ik maar met mijn hand door de ipad! ;-) haha
    Wat een feest! Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmmm, dat ziet er heerlijk uit! Als je een testpanel nodig hebt dan meld ik me bij deze vrijwillig aan. ;)

    BeantwoordenVerwijderen