woensdag 7 november 2012

Kringloopschatten...Thriftstore treasures...

Deze keer niet zoveel schatten maar wel mooie!
De lap stof is nog nieuw maar ik kon het niet laten liggen.
De bordjes zijn lief en echt herfstachtig en passen perfect tussen mijn
mix van bloemen bordjes.
En de emaille koffiepot, geweldig! en dat terwijl ik niet eens zoveel van
geel hou ;-)

Not a lot of treasures this time but oh so pretty ones!
The piece of fabric is new but i could'nt resist it.
The plates are so lovely and really Autumnal and they match perfectly with 
my other floral plates.
And then the enamel coffee pot, great! while  i don't even like yellow
so much ;-)








xx

25 opmerkingen:

  1. Ik wordt er weer helemaal vrolijk van! (en probeer de groeiende drang om straks ook weer naar de kringloop te gaan te onderdrukken...) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leukleukleuk! Hier wordt je helemaal vrolijk van! Grappig dat je tussen de spullen die andere 'rommel' noemen, toch altijd van die leuke dingen uit weet te vissen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great finds - especially the plate!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij hebben die Nederlandse kringloopwinkels veeeel meer schatten dan de Belgische. Hier is het vaak écht Rommel, mét hoofdletter ja!
    Geweldig leuke bordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een schatjes toch weer, dat geel van die pot knalt eruit, gaaf juist!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook niet van de geel maar deze was mee naar huis gegaan! Prachtig is ie! Een echte blikvanger in huis, veel plezier er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. piep oh die bordjes zijn super en de koffiepot met een mooie herfstboeket....zalig

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hopla, daar zijn mijn kringloop kriebels weer! ;-)
    Van de week zien ze me weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goeie vondsten! De kan zal erg mooi staan met bloemen erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo holy moly the coffeepot is a real stunner!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik krijg er ook kringloop kriebels van

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ♡ it! Super leuk die gele koffiekan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik ben verliefd op die gele koffiepot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lekker rondneuzen bij de kringloop en met mooie spullen naar buiten komen... het is jou vandaag gelukt! Wat ziet je 'bordenmuur' er weer fris en fruitig uit!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oooh, ik hou wel van geel en ben bij deze een beetje jaloers! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Diezelfde koffiekan heb ik in het rood, een gele heb ik nog nooit gezien, hij is heel gaaf! Ik gebruik die pot ook als vaas ...
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk zeg! Ik wou echt dat mijn kringloopwinkel zo'n leuke spullen had!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die koffiepot is juist geweldig in die knalgele kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Id be very happy with these thrifted finds even though it may not be much! I love a good find! Well done!
    taz @ butterandbuntings.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I'm not a great fan of yellow, too!!! nice findings!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hou ook niet zo van geel maar die zou ik ook niet hebben laten staan !! Verslavend hey dat 'kringlopen' vier jaar geleden ging ik soms 3 x per dag haha want bij ons vullen ze het de hele dag aan. Ging ik 's-morgens alleen, een uur later met mn buurmeisje en 's middags met mn dochter :-)
    Groetjes, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die emaille koffiepot... is mooi! Gaaf juist die knalkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oho! Walgelijk jaloers op je koffiepot :) De rest is trouwens ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen