maandag 31 december 2012

2012...




2012
Het was een moeilijk jaar.
Maar ook  fijn.
met veel geluk
zegeningen
inspiratie
Bedankt jullie, voor het volgen en lezen van mijn blog,
de lieve reacties
het is zó fijn om mijn kofferschatten met jullie te delen!
Dit is mijn laatste blogbericht van dit jaar.
We beginnen met frisse moed aan een prachtig,
creatief en gezond nieuwjaar!!

2012
It was a heavy year.
But also nice.
with so much happiness
blessings
inspiration
Thank you all, for following and reading my blog,
all those sweet comments
It's so nice to share my suitcase treasures with you!
This will be my last blogpost this year.
We're gonna make a fresh start of a beautiful,
creative and healthy new year!!

Ik wens jullie het allerbeste!
fijne jaarwisseling! 
ik zie jullie weer in januari...
I wish you all the best!
happy New Year!
see you back in January...


xx 

28 opmerkingen:

  1. Ik heb het afgelopen jaar genoten van je blog, je mooie plaatjes en al die dingen! Voor jou dus ook een heel fijn, gezond en creatief nieuwjaar!

    Liefs, Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar. Jouw blog is altijd een genot om te lezen en te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel dat wij het afgelopen jaar mochten meegenieten van je mooie inspiratie-brengende blog. Voor jou en je dierbaren een mooie jaarwisseling en een gezond nieuw jaar. x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw blog lezen in 2012 was echt een kleurrijk feestje met mooie en fijne woorden! Bedankt daarvoor!
    Xxx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg je nog niet zo heel lang maar ga dat zeker in 2013 voortzetten.. fijne jaarwisseling. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor het lezen, alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat 2013 beter wordt met nog steeds zoveel moois op jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wens jullie ook een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013 groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy New Year! Thank you for all the inspiration and creativity you've shared with us! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je jaaroverzicht laat helemaal zien waarom ik zo zot ben van je blog : die kleuren! Op en top vrolijkheid! Ik wens je een warm en creatief jaar, met nog meer van die kleuren en heel veel liefde en een goede gezondheid. Van harte! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zal je blog in 2013 ook weer met veel plezier volgen. Een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. happy new year to you and your family :)
    thanks for stopping by!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Maartje: ik wens je een mooi 2013 toe vol met liefde, warmte en creatieviteit. Geniet van je mooie meiden en het gezin. Lieve oudejaarsgroet met hart&ziel van Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Happy new year to you! I hope 2013 brings good things! Heather x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was voor jou inderdaad geen makkelijk jaar... voor 2013 wens ik jou en je gezin veel geluk, gezondheid en creativiteit toe.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Happy New Year, lovely Maartje ... hope it is full of blessings ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tot volgend jaar Maartje, heel veel liefs,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh Maartje! I once had Dutch neighbours and they would bring over those lovely fritters every new year. Yum. Thank you for all your lovely photos. Happy new year to you and your family.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Happy New Year dear Maartje. Here's to looking forward to all the new adventures that this year will bring.

    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Neem de mooie herinneringen mee
    naar het nieuwe jaar
    en geniet er elke dag van!

    Happy New Year

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat mooie, kleurrijke foto's! ik wens jou ook het beste voor 2013! gelukkig nieuwjaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hoop dat 2013 een mooi jaar voor jullie wordt! Je collages zijn prachtig!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi lieve Maartje....herkenbaar natuurlijk.....de zwaarte van verlies.....maar ook je kracht om door te gaan.....je mooie verzamelingen (God wat herken ik veel spullen...lol)......voor jou een inspirerend creatief gezond liefdevol 2013!
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik volg je nog niet zo lang en ben nog niet zo heel vaak op bezoek geweest. Ik heb even teruggelezen (het bericht van het overlijden van je moeder) en moest toch even flink slikken en wat tranen wegvegen. Heel veel sterkte daarmee ook dit jaar en verder natuurlijk een fantastisch jaar gewenst. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen