maandag 24 december 2012

Advent Calendar Contest...a winner?





Hallo iedereen!
Na een paar heerlijke dagen onthaasten in Zeeland ben ik weer terug!
En zoals beloofd, met de uitslag van de Advents Kalender Wedstrijd...
Een onmogelijke taak om één winnaar te kiezen, dat vond ik het.
'Wie wint er een Silly Old Suitcase pretpakket?'
met zoveel mooie inzendingen en zó verschillend van elkaar...

Hello everybody!
I'm back again after a spending some great time relaxing in Zeeland!
And like i promised, with the result of the Advent Calendar Contest...
An impossible task to pick one winner, that's what i think it was.
'Who's gonna win a Silly Old Suitcase fun package?'
with so many pretty entries and so different from eachother...

Ik besloot daarom om zes winnaars te kiezen.
Dan moet ik nog steeds mensen teleurstellen, maar maakt
het kiezen iets makkelijker...

This is why i decided to pick six winners.
I still have to disappoint people but it makes it a tiny bit
easier to make a choice...

Dus na veel wikken en wegen zijn dit de winnaars van de Advents Kalender Wedstrijd!...
So after a lots of pondering these are the winners of the Advent Calendar Contest!...


 Rita
 


Heather



Fieve



    Alex







Sacha


 Josine



Héél erg bedankt voor jullie inzendingen, het was genieten en heeft
zeker anderen weer geïnspireerd.
Winnaars; mail je adres door naar sillyoldsuitcase@gmail.com en
je pretpakketje er zo snel mogelijk aan!

Thank you so much for your entries, it was a joy and it inspired
many others for sure.
Winners; please send your adress to sillyoldsuitcase@gmail.com and
i will send your funpackage as soon as possible!


Fijne feestdagen! xx
Happy holidays! xx

13 opmerkingen:

  1. Hulde aan de winnaressen en jou-de organisator. Mooie kerstdagen samen met de meiden-geniet van de lichtjes en van elkaar-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de winnaars! En jij natuurlijk voor de verloting! Fijne kerstdagen! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw zes!! Jammer dat ik er niet bij zit maar ik heb genoten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefelicteerd winnaars en jullie fijne feestdagen en een gezond en creatief 2013. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwww wat leuk!!! Wat een verrassing op kerstavond!!!!
    Ik ga je mailen! Fijne feestdagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohooo wat ziet dat er allemaal mooi uit, winnaars gefeliciteerd !

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zoveel mensen blij gaat maken!

    Fijne feestdagen. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Well done to the winners ... love the little owl one ... wishing you and your family a wonderful Christmas Maartje ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook bedankt voor de aanzet tot deze inspiratie!
    Ik was dit jaar te laat om mee te doen, misschien volgend jaar weer?
    Fijne dagen en een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar!!
    Liefs KoolMade

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOOOh, Ik heb gewonnen****
    Dat had ik niet gedacht, er waren zulke leuke inzendingen bij!!
    Ik ga je gauw mailen.
    Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuw jaar!

    xxx.Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super tof dat mijn inzending bij de winnaars zit!
    OEHOEEE Merry Christmas!
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen