woensdag 26 december 2012

Cleaning up that silly old suitcase!...

Oké.
Het is wat vroeg,
en onverwacht.
Het opruimen van die gekke oude koffer.
Maar ik moet ruimte maken!
En ik kan niet wachten tot het nieuwe jaar...
Allright.
It's a bit early,
and unexpected.
Cleaning up that silly old suitcase.
But i really have to make some room!
And i can't wait till the start of the new year...






















Vanaf 1 januari wil ik mijn Etsy-shop weer aanvullen met nieuwe
kofferschatten.
Dus geef ik korting op alles in mijn shop!
Met de couponcode 2012CLEANUP krijg je 25%! korting op alle
kofferschatten!
From January 1st i want to add lots of new suitcase treasures to
my Etsy-shop.
So i will give a discount on all items in my shop!
Just use couponcode 2012CLEANUP and receive 25%! discount on
all suitcase treasures!

Fijne dagen! xx
Have some lovely days! xx

2 opmerkingen:

  1. Hallo:)

    Ik zie iets heel leuks in je etsyshop, kan ik het ook bestellen met de korting via jou en niet via de etsyshop?

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat maak je toch gave dingen! Die gehaakte vlaggetjes en dat patchwork kussen zijn echt geweldig! Ik denk dat je shop zo is opgeruimd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen