donderdag 6 december 2012

Dag Sinterklaas! Hallo Kerstman!...Bye Sinterklaas! Hello Santa!...

...ik ben er zó klaar voor! nou ja, bijna dan, de kerstboom gaan we komend weekend kopen.
Het begint al te sneeuwen en ik heb zo'n zin om kerst te vieren dit jaar...
...i'm so ready for it! well, almost ready, we're gonna buy a Christmas tree this weekend.
it is snowing a bit already and i feel like celebrating Christmas so much this year...



Dit jaar blijven we thuis.
Dus heb ik zin om het extra gezellig te maken...
This year we will stay at home.
So i feel like making it extra cozy...



...en ook dit jaar wordt het weer een kleurige kerst...
...and it's gonna be a colourful Christmas this year again...





...met zelfgemaakte kerst decoratie daarover later meer mijn stippenballen,
mijn geliefde krans die onderweg terug is naar mijn huisje en veel kaarsjes...
...with homemade Christmas decoration more about that later my dotted baubles,
my beloved wreath which is on it's way back to me and lots of candles...











Hebben jullie ook zin in kerst? en waarom wel of niet?
Do you also feel like Christmas? and why do or don't you?


xx


20 opmerkingen:

  1. Oh, die kransen... Zo prachtig!!! ♥
    Ik heb ook zin in kerst, gezellig een paar dagen samen vrij zijn, de warmte en het knusse in huis en nu ook een beetje sneeuw... Dit is toch heerlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lindas ideias! Os dias que precedem o Natal são gratificantes, porque cuidamos da nossa casinha para receber tal data.
    Bj

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooo Sint weer naar Spanje, óp naar de kerst. Nou... ik weet niet of ik er echt zin in heb, er zijn hier steeds minder mensen om kerst mee te vieren, dat zal er ook mee te maken hebben. Mijn boom wordt dit jaar ook heeeeeeeeel erg bont en fleurig heb ik me voorgenomen, dáár heb ik dus wel zin in. Het zal wel goedkomen, maar ik moet wel even een knop omzetten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook zin om het huis om te toveren, naar een kerstsfeer. Gezellig om straks weer met de familie bij elkaar te zijn, met een heus kerstdiner bij mijn broer en cadeautjes onder de boom. Ik heb vandaag al een kerstboom gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtige kerstballen! Ik heb ook super veel zin in de kerst! Vanavond de boom opzetten (heb een neppert haha) en versieren met de nieuwe ballen en slingers. Dit jaar gaat het roze en turquoise zijn :-) Ook lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love Christmas, but not for the gifts, there will be few less this year in the Bea house, but for all the sparkle, magic and family time....that will do for me! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super veel zin in Kerst! Bij ons zal het sowieso ook een kleurige worden! Met onze eigen Forms & Finds kersthangers uit de shop, extra geinig. Kan me absoluut geen zwaart-wit of aardetinten voorstellen en al helemaal niet met Kesrt... :) Morgen gaan we een boompje kopen en zal ik helemaal losgaan met versieren van het huis. Veel plezier jij ook!! Benieuwd naar je foto's online! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou ook van kerst...de knusse gezelligheid in huis, de lichtjes overal, de geuren, het lekkere eten:-) en natuurlijk het samenzijn met de mensen om je heen waar je veel om geeft, even de tijd nemen voor elkaar. Ik hou wel van kleur, maar voor de 'basis'kerstversiering blijf ik toch altijd voor traditioneel zilver kiezen...dat glinstert zo mooi:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your colourful Christmas pics...can wait to see your tree x
    Have fun sweet Maartje xxx Jane xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous Christmas decorations!! So colorful and cheery! I love celebrating Christmas, too! Enjoy getting your tree! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Que bonito tu blog, lleno de cosas hermosas y coloridas....como me gusta!!!!!!!felicitaciones!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstspullen heb jij! En die krans! Zelf gemaakt? Ik ben ook heel benieuwd waar je dat kastje met al die lades vandaan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben zelf niet zo kerstig, is meestal zo'n gedoe van de ene ouders naar de andere crossen in verschillende delen van het land. Na 5 jaar waren mijn lief en ik dat meer dan beu, dus gaan we dit jaar samen weg een paar dagen tijdens kerst. Een beetje door de natuur banjeren. Heerlijk.
    Groetjes en fijn weekend,
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, vooral nu er een pak sneeuw ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hou van gezelligheid....ik hou van knusjes warm thuis lekker creatief bezig zijn....alleen dit jaar loopt toch ietwat anders en zal er een donker randje om onze Kerst zijn....
    De versieringen die je hebt gemaakt zijn prachtig...de krans is erg mooi...smelt!
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wees maar zeker, ik kijk ook zo uit naar kerst.Met mijn leuke kerstvangsten uit de kringloop wordt het denk ik een gezellig boompje. Ik vind al die lichtjes zo gezellig. Wat leuke spulletjes heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, ik wel! Heerlijk om de kerstversiering van de zolder te halen. Ieder jaar voelt het weer als cadeautjes uitpakken. Helaas zijn mijn mannen niet zo gecharmeerd van kerstdecoraties!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kleurrijke Kerst wordt dat bij jullie!!
    En? Staat de boom al?
    Ik heb er ook erg zin in!! Sint is leuk, maar ben persoonlijk blij dat de goede man weer vertrokken is.
    Nu heerlijk genieten van de sfeer van Kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je toch altijd mooie foto's! En die krans is prachtig, kan ik ook nu volop van genieten hoor. Bedankt voor je lieve reacties, doet goed.
    xc

    BeantwoordenVerwijderen