zondag 16 december 2012

How to make a wee tiny forest of Christmas trees...

Met deze kleine kerstboompjes, mooie glinsterende kraaltjes,
pailletten en lijm maakte ik een ini mini bos van kerstboompjes...
With these tiny Christmastrees, pretty sparkling beads, sequins 
and glue i made a wee tiny forest of little Christmas trees...






















Heb een mooie Zondag!
Have a wonderful Sunday!

xx

Ik kocht de boompjes bij de Blokker!
21 stuks in verschillende maten in één pak.
Ze zijn van de serie 'Typisch Holland' en ook te koop bij
tuincentra en Leenbakker...x


31 opmerkingen:

  1. Prachtig-goed idee maar hoe komt gij aan die gave boompjes... Heb ze nog nergens zo gespot-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely, I really like these little trees all together
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou nooit op het idee komen maar zo ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. krijg meteen zin om naar de blokker te fietsen, en het lijmpistool te pakken... ik ga voor knoopjes in de boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig kerstbomenbos heb je zo!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. They look great grouped together.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 21? Ik had er maar 4 in een pakje van hetzelfde merk bij Blokker....
    Maar op jouw idee van versieren was ik dan weer niet gekomen. Staat gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I did the same thing a few years ago but with the large pine cones for trees and then got some of the "snow glue" and put on the tips.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah leuk, ik vroeg me al af waar ik ze zou kunnen halen, zag ze al meer (in glazen potten enzo). Jouw handen zitten ook ooit stil he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er weer gezellig uit!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb ze vorige week bij Intratuin gekocht voor het poppenhuis van mijn dochter. Daar hoeft er natuurlijk maar eentje in, maar kon het niet laten om een hele zak te kopen, want ik kreeg ook spontaan ideeën.

    Mijn dochter van vier gaat slingers van strijkkralen rijgen voor de boom in haar poppenhuis.

    Ik heb van die huisjes gekocht waar een waxinelichtje in kan en die staan nu tussen de bomen te branden, beetje sneeuw erbij. Klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuk idee! Zou er niet opgekomen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er super leuk uit zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So darling...I have made some just like this only all white..hope to share soon. Have a great week..fill it with Joy. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, dat ziet er ontzettend leuk uit! Toch eens kijken bij de Blokker!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Maartje,
    Ondanks dat je het druk hebt heb je mij toch maar even mooi geholpen om foto's te plaatsen op mn blogje !! Heel erg bedankt !!
    Big hug !

    Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er leuk uit, wat een idee! Mag ik vragen hoe je aan die leuke pailletten komt? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat ziet er gezellig uit! Briljant idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Maartje !! Alweer heb je me geholpen want heb de kerstboom van mn dromen gevonden bij http://vintagesheetaddict.blogspot.nl/
    SUPER !!!
    :-)
    xxxxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Just catching up with your blog, gosh you have been busy, love your festive forest! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super cute. Your productivity and inspiration is a marvel. Merry Christmas to you, your man and your lovely daughters.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I love the little trees

    wishing you a good Christmas time

    BeantwoordenVerwijderen