woensdag 5 december 2012

...penhouder wordt theelichthouder...penholder becomes tealight holder...

Deze metalen penhouders kocht ik laatst bij de Hema...
I bought these metal penholders at the Hema recently...


...in wit en lekker neon roze...
...in white and pretty neon pink...


...maar ik vind ze als theelichthouder véél leuker!  :-)
...but i think they are much nicer being tealight holders!  :-)






(sorry voor deze wazige foto, om 11 uur 's morgens is het zelfs donker!)
(i'm so sorry for this blurry picture, at 11 in the morning it's still dark!)





Zo is het wel héél makkelijk om het huis gezellig te maken
tijdens deze donkere dagen!
This is a very easy way to cozy up the house
during these dark days!

xx



14 opmerkingen:

  1. Goh.. zo heb ik het pennenbakje op mijn buro eigenlijk nog nooit bekeken... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super! hiervan kan je een soort (wekelijks) terugkerend itempje maken : "use it for something else" of "kleur buiten de lijntjes" of iets dergelijks!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee! Staat erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig die lichtjes! Je kunt er ook nog een leuk borduurwerkje op maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gaatjes nodigen erg uit om er draadjes door te halen! Ik denk dat ik mijn volgend projectje heb gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha! ik had er al eentje onder handen genomen met gekleurde katoen...alleen dan durf ik er geen kaarsje in te zetten ;-)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Dat is nu echt een kunst, gebruiksvoorwerpen ànders bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal leuk, geeft ook een leuk effect op je kast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful idea, I have seen these in the UK, may have to make a purchase :)

    Bee happy x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaa hou ik van! Ik loop ook altijd zo door bouwmarkten en zo, wat kan daar nog meer van maken....?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeel leuk en wat een goed idee, ga hem zeker onthouden, ze stralen ook zooooo, fijne avond groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor, zeker die roze bun je roze baasjes. Zo zijn potten en kannen bij mijn vaasjes. Leuk! Groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen