zaterdag 15 december 2012

Wish you a beautiful weekend and i just can't stop baking for Christmas...

Nog altijd op zoek naar het lekkerste recept voor een Kerstcake.
Eerder bakte ik al deze.
Maar oh oh, de tulband die ik deze keer bakte is ook weer een lekkertje...
Still searching for the most delicious recipe for a Christmascake.
I made this one a while ago.
But oh oh, the one i baked now is also such a sweet one...









Ik wens jullie een mooi weekend!
Geniet, doe iets leuks en eet iets lekkers.
Wees lief voor elkaar xx
omdat het kan.
x
I wish you all a beautiful wekend!
Enjoy, do something nice, eat something delicious.
Be sweet for eachother xx
because it can.
x




15 opmerkingen:

  1. nou... dat ziet er lekker uit zeg !!!
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer heerlijk uit. Doet mij denken aan de oma van mijn man, die spoot met een injectienaald rum in de kerstcake na het bakken...niet zo lekker voor kinderen, maar voor de volwassenen heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met deze post kom ik het weekend goed door ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er heerlijk uit! Kan em bijna ruiken!
    Jij ook een heerlijk weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heerlijk uit Maartje! Om op te vreten... Niets leuker dan alle tijd om te bakken en recepten uit te testen-ik maak altijd tulbanden met cranberry's voor lieve mensen in de buurt-heerlijk om goed te doen. Mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DT ziet er heerlijk uit!mijn dochter vroeg deze week of we voor kerst ook weer zo'n lekker klitteband konden bakken (-:
    Deze is vast lekkerder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, this looks so amazing and delicious!! Happy weekend! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  8. yum! I love hazelnuts with chocolate!
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yum! Ziet er lekker uit! En leuk met die sterretjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oo die ziet er echt heerlijk uit, jullie ook een fijn weekend verder. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Chocolate and Hazelnut is such a perfect combo! Your cake is beautiful!
    Happy Holidays!
    Erica :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En hij ziet er ook zo gezellig versierd uit! Eet smakelijk...

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er heerlijk uit! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen