zondag 6 januari 2013

...in plaats van bloggen...instead of blogging...

...bakte ik appeltaart...met noten en rozijnen erin...
...i baked an apple pie...with nuts and raisins in it...




...genoot ik nog even van de laatste dagen van deze vakantie samen met
de Meisjes en maakte zij gekke monsters van oude sokken...
...i enjoyed the last days of this holiday with the Girls and they
made funny monsters of old socks...






...haakte ik nog eens wat randjes aan mooie ansichtkaarten ...een DIY volgt nog...
...i made some crochet edges on pretty postcards...a DIY will follow later...




...en maakte ik nieuwe kransen, om in mijn Etsy-shop te zetten later deze week.
Hopelijk wordt het iets lichter buiten, want foto's maken is echt onmogelijk!
...and i made some new wreaths, to add to my Etsy shop later this week.
Hopefully the weather will be much brighter this week, because taking pictures is 
impossible!





Ik hoop dat jullie ook een fijn weekend hadden, op naar een nieuwe week!
(waarin alles weer het normale ritme zal krijgen...) xx
I hope you all had a great weekend, we're off to a new week!
(which will bring some normal rythm again...) xx

ps ik zet woordverificatie weer aan, ik word helemaal dol van
alle anonieme spam in mijn mailbox!
ps i'm putting word verification back on, those anonymous spam in my
mailbox is driving me nuts!

...

10 opmerkingen:

  1. Het lijkt hier alsof ik de appeltaart kan ruiken, want ik heb kruidkoek in de oven staan. Nieuw zelfbedacht recept...spannend!
    O, die sokkenmonsters, heerlijk! Ik geniet een beetje met jullie mee door de foto :)
    Fijne week, geniet van het normale ritme, dat ga ik ook doen (al zie ik er nu nog een beetje tegenop). En wat betreft de foto's...het is echt heel lastig nu met het licht, maar tussen 12.00 en 14.00 lukt het mij het beste op het moment. Maar met jouw dochtertjes is het dan misschien net lunchspitsuur, ook niet echt handig dan.
    Fijne week, fijn weer een blogberichtje van je te lezen! En je kransen zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk zeg, wat een gezelligheid!! Jammer dat de vakantie voorbij is.....
    Ja ik word ook gek van het weer (heb ik eindelijk een licht huis, is het te donker om foto's te nemen!) en ook van de spam. Kwam erachter dat de spam niet alleen in mijn mailbox belandt maar soms ook op mijn blog, met (waarschijnlijk gevaarlijke?) links erbij. :-(
    Goede nieuwe week gewenst en succes met het gewone ritme!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohw heerlijk zeg! Jij hebt dus ook genoten van een vakantie met je grote liefdes!
    Die appeltaart ziet er heerlijk uit en de kaarten lijken me super om te maken. De sokken zijn ook erg leuk!
    Tja, dit donkere sombere weer vind ik ook niets. Of een dik pak sneeuw en echte vrieskou of gewoon lekker weer met een zonnetje. Op deze manier duren januari en februari altijd vreselijk lang!
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I like how you spend your time! pure bliss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke kransen zeg!
    Lastig he, dat donkere weer. Maar de dagen zijn alweer aan het lengen..... Ik heb ook een heerlijke vakantie gehad, maar vind het ook weer heel fijn dat alles weer 'normaal' wordt.
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke berichtjes altijd hier! Zo'n krans wil ik ook nog es maken, ooit :)
    Als je de optie 'anonieme reacties toelaten' afvinkt komt er bijna geen spam meer, ik spreek uit ervaring :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kransen zijn toch echt wel erg vrolijk...alsof de lente er weer bijna is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo heerlijk die appeltaart! Ik kijk nu al uit naar de DIY van de kaartjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really enjoying your blog - the colours are just wonderful. Happy 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Maartje, I am curious as to how you take your photographs. Your pictures are so clear and bright. Maybe you could make a tutorial about that?
    As my grandchildren are 2 and 6, I especially like the inspiration you give by sharing activities you do with your girls.

    BeantwoordenVerwijderen