dinsdag 15 januari 2013

...mezelf trakteren...treating myself...

...dat mag toch wel af en toe?
Deze drie boeken miste nog in mijn collectie.
Ik bestelde ze hier.
Vandaag kreeg ik het pakketje.
Oh, wat is het leven toch mooi!
Net nu onze tv kapot is heb ik mijn boeken en mijn Pinterest...
Het wordt een heerlijke avond :-)
...i can do that once in a while?
These three books where missing in my book collection.
I ordered them here.
Today i received the package.
Oh, how life is beautiful!
Just now that our telly is broken i have my books and my Pinterest...
It's gonna be a lovely evening :-)






Fijne avond xx
Have a nice evening xx


25 opmerkingen:

  1. jij ook een fijne avond! maar dat gaat zeker lukken met 3 super leuke boeken! ziet er echt fantastisch uit!

    liefs, judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat zien er leuke boeken uit! Die komen zeker op mijn "wil-ik-ooit-eens-hebben-lijstje".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige boeken! geniet van je avondje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een heerlijke avond! Geniet van je nieuwe 'leesvoer'. Volgens mij heb ik er één of twee van al eens bij de bieb geleend. Staan zeker garant voor heerlijk bladeren en plaatjes kijken.

    liefs, Pauline

    www.beejplien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke boeken, dat geeft inspiratie !!! Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef, wat een mooie, fijne boeken! Dat wordt zeker een lekker avondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb fleamarketstyle en bazaarstyle en ik haal er veel ideeen uit. Geniet van je inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja... heerlijk hey :-) had niet gedacht dat jij inspiratie nodig had ? had het gevoel dat je alles zo uit de losse pols deed haha
    Fijne avond :-)
    xxx
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OH my! Lucky girl. Tell me which one is your favorite. i have been looking at those books for a long time and they are still on my Amazon wish list... Enjoy your book evening!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die boeken lijken me heerlijk om bij weg te dromen!!! Even de beentjes omhoog en bladeren... have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O heerlijk, dat wordt Genieten met een hoofdletter! Die TV ga je vanavond vast niet missen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jouw kleurige Pinterest-verzameling is heerlijk om naar te kijken. Vooral na een dag 'blubbersneeuw'!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely books here! I have a few on my "to order" list too. Have a lovely week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeioei wat een fijne boeken! Heb ze even gepind hoor ;-)!
    Die laatste ken ik ook in het NL trouwens..
    Veeeel lees- en pinplezier!
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat mag af en toe? Nee, nee, dat MOET af en toe. 1 van die boeken had ik ooit ook maar gaf hem verder als geschenk aan een vriendin. Als ik bij haar ben kijk ik er nog eens in. Geniet van je tv-loos avondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk, jezelf lekker verwennen! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Good for you ... we all deserve a little treat now and again :) ... happy reading and pinning ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Flea market style! Daar zou ik wel eens in willen loeren! Kun je al zelf pinnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat lijken me heerlijke boeken, vooral die flea market style. Geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ive never heard of these. They look really interesting! I might need to get my purse out!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh geweldig! Dat lijken me prachtige en inspirerende boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Those look like nice books. I recently bought more yarn while it was on sale. I was needing more of a variety of colors.

    BeantwoordenVerwijderen