vrijdag 18 januari 2013

To do-list for the weekend...

...véél chocolade koekjes eten...
...eating lots of chocolate cookies...


...een tukje gaan doen als ik moe ben, net zoals mijn driejarige dat doet...
...taking a nap when i'm tired, just like my three year old does...


...wat meer neon in huis aanbrengen...
...add some more neon to the house...


...eindelijk die niet afgemaakte projecten afmaken...
...finally finish those unfinished projects...






...met één van mijn nieuwe aankopen op de bank...
...on the couch with one of my newest purchases...


...genieten van huisgemaakte pasta salade...
...enjoying homemade paste salad...


...kaarten versturen...
...sending postcards...



...en ik stuur ze naar...
...and i will send them to...


Mailen jullie je adres even?
Do you want to email your adress please?

Fijn weekend !!
xx
Happy weekend!!
xx



27 opmerkingen:

  1. Geniet ervan!!
    En wat heb je een prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOO zalige plannen..mag ik meedoen?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke lijst, veel plezier dit weekend en niks overslaan hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Those cookies look great! Love the colours you have used in the crochet project. I'm starting to learn how to crochet. Can't wait till I can make a blanket. Have a wonderful weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat een heerlijk weekend tegemoet. Bazaar style is een lekker boek waar je handen van gaan jeuken. Veel plezier en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt als een heerlijk weekend. Geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige foto's en wat een mooie kleurencombinatie voor de granny deken. Een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goede voornemens! Ik dacht even dat je je jaar voornemens deelde, maar 't slechts voor een weekend, veel plezier. Dat heb ik ook altijd wanneer ik je blog bekijk!
    Groetjes, Arda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke post, heerlijk al die kleurtjes, geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zou ook zo'n weekend willen, maar moet helaas werken...
    Wat zijn die gehaakte bloemetjes mooi zeg! Heb je deze zelf gemaakt? Chantacaro.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn fijne to do's. Geniet ervan. Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh joepie, ik ben een gelukzak!!! Ik mail je dadelijk :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij ook een fijn weekend maar dat gaat vast lukken als ik dit zo zie.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sounds like a lovely weekend!! xo Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie het al, jij gaat een heeeeeeeeeeeeeerlijk weekend hebben ! Ik ga straks verder met mijn kussen, ik heb het gedurfd dus... die schaar erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Klinkt goed! Jij komt je week-end wel door, geniet ervan!!:-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer geen kaartje........Mooi weekend samen met de meisjes. X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. happy weekend to you, hope mine is as lovely as yours!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tsjonge, dat word een heerlijk weekend! Vooral die eerste 2
    spreken me enorm aan, haha! Wat een schatje van een dochter
    heb je!
    Geniet ervan,
    Groetjes Lies van Theemutsss

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie je plaid met granny squares en de kaartjes, zo schattig! Net als de foto van je dochter!

    Fijn weekend,

    madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I am totally jealous that these girls are going to receive the most beautiful cards ever! So so so lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is een druk weekend :) Maar wel gevuld met heerlijke bezigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh wat leuk!!
    Dankjewel!!!
    x
    Else

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een weekend vol goede voornemens! Geniet ervan en ik ga je even mailen...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat fijn!! Ik heb je gisteren of eergisteren al een mailtje gestuurd, maar ik vrees dat je 't niet hebt aangekregen.. Ik doe een tweede poging :)

    BeantwoordenVerwijderen