woensdag 20 februari 2013

A bit of shopping #10...

Zomaar wat mooie dingen die ik laatst kocht, en wat word
ik daar toch weer blij van...
Just some happy things i bought lately, and it makes me so
happy...


erg fijne kleurtjes kaarsen (Hema!)
very nice coloured candles (Hema!)



dunne haakkatoen
fine crochet cotton


lieve kleurtjes Fimoklei
sweet colours of Fimo clay

schattig vestje in de sale voor onze middelste 
cute cardi on sale for our middle one


prachtig bord
beautiful plate




stoere 
"hierop kan ik goed van huis naar school lopen en weer terug en dat 
meerdere keren op een dag en ze staan super onder mijn jurkjes"
laarzen
sturdy
"i can walk from home to school and back on these for more times 
a day really well and they look great with my dresses"
boots

nieuwe tapejes  :-)
new tapes :-)


Fijne dag! 
xx
Have a lovely day!
xx


28 opmerkingen:

  1. Ohh die laarzen! wow!
    De rest is ook fijn, alleen al door de voorjaarskleurtjes.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb net je blog ontdekt. Super! En met het voorjaarszonnetje dat hier door de venster schijnt kan mijn dag niet meer stuk. Hoewel ben jaloers op die laarzen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Wat een ontzettend mooi bord! De tape is ook mooi->Hema?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was heerlijk winkelen; zo krijg ik er ook zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love those colours.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely colours and findings!!!
    xxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke aanwinst! Wat een mooie kleuren ook..zin in lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aaah, nog een HEMA-fan!
    Wat een fijne winkel is dat toch hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een HEEEEEERLIJKE kleuren, ik word helemaal happy van je blog en ga lekker blijven hangen! Keep up the good work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat veel moois weer. Die laarzen, helemaal geweldig. En de rest, ach ik zou er ook graag wat van aan mijn toch al veel te grote voorraad toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. daar word je blij van! Ik zit ook te wachten op die nieuwe roze kaarsen van de Hema, maar bij ons in Veenendaal heb ik ze nog niet gezien. Succes en veel plezier met je nieuwe spulletjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ow ja, daar word je toch helemaal blij van !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je leuke dingen gekocht! vooral je laarzen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. great boots and that plate is just delicious! Heather x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such lovely things Maartje ... I love your new tapes ... Bee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk wat een leuke spulletjes en kleurtjes weer en die tape wauw :)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja super mooie spulletjes. Ben jaloers op je laarsen. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een fijne combi, die kleurtjes Fimoklei... en dat bord ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke aankopen waar je blij van wordt! Vandaag op de creabeurs mijn voorraad tape aangevuld, wel moeilijke kiezen uit een een kraam vol moois...

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar kan ik zo'n een boots kom..i like them

    BeantwoordenVerwijderen