vrijdag 15 februari 2013

Brighten up the day with funfood...

Deze dagen zijn wederom grijs en nat IK WIL LENTE!
Nog altijd kom ik niet toe aan alles wat ik wil doen, loop inmiddels een maand
achter dit jaar.
(zou ik aan het einde van 2013 een jaartje extra tijd krijgen?)
Alles wordt uit de kast gehaald om het de Meisjes naar de zin te maken.
Want als ze tevreden zijn, zijn ze blij.
En van blije kindjes kan ik genieten ;-)

.These days are wet, cold  and grey again I WANT SPRING!
I'm still not able to do everything i want to do, i'm already one month behind
this year.
(would i get one extra year of time at the end of 2013?)
I'm doing everything i can to make the Girls satisfied.
Because when they are satisfied they are happy.
And i really can enjoy happy kids ;-)

En dus maken we van ieder tussendoortje een klein feestje...
And so we make a little party of each snack...












...zelf je eten maken is leuk om te doen, gezond en vooral erg lekker!
Kijk voor inspiratie eens op Pinterest.
...making your own food is fun to do, healthy but especially very tasty!
Look for inspiration on Pinterest.

Fijne Vrijdag!
Happy Friday!



 

16 opmerkingen:

  1. Love these! Great ideas here that I am going to have to use at home with my boys. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cool-die gepimpte snackies. Ga ik onthouden voor op mijn peutergroep. Mooi weekend met de meiden-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zeker: gezond, lekker en leuk. En jij bent een leuke, lieve moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat ziet dat er leuk uit ! Misschien krijg ik mijn puberdochter wel aan het fruit op deze manier. En dat moet want ze moet aankomen. Als ik zie wat ze van de diëtiste moet eten... dat gaat nergens over, dat eten mijn man en ik samen nog niet eens pffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha :D wat een leuke ideeën!
    dat muisbroodje .. super.

    als je googled op Bento Lunch krijg je ook al van die leuk gevulde lunch-trommeltjes te zien (ik zou het bijna jammer gaan vinden dat zoonlief niet overblijft ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmmm, ziet er heerlijk en ook nog eens gezellig uit!
    Fijn weekend,
    Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige en zeker lekkere opgemaakte bordjes voor de kids, en ja voorjaar, kom we hebben er allemaal wel zin in...laat het zonnetje maar schijnen.

    Fijn weeknd alvast

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit heb toch niet allemaal op 1 dag gedaan hoop ik. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er leuk uit zeg. Ik heb geen kleine kinderen meer maar ga het wel onthouden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, they are just lovely - especially the little flowers.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige bordjes zijn dat! Daar zouden die van mij ook wel van genieten. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een feestje maken van alles wat je doet... zelfs van het eten... erg leuk!

    Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. these are so fun! I might just do this for myself...
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hmmm, ik zou bijna voor zo'n heerlijk tussendoortje naar Limburg rijden ;-)
    Jouw meisje boffen maar met zo'n creamama!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen