dinsdag 5 februari 2013

...Heb je het gezien?...Did you see it?...

...vandaag zo rond de klok van één...zag je het?...
...today around one o'clock...did you see it?...


Joepie!
Woohoo!

Omdat ik zo goed ben in mopperen over het grijze weer,
dacht ik
laat ik jullie de blauwe lucht van vandaag eens zien
er schijnt zowaar een zonnetje de huiskamer in
dit is zó fijn!
Because i'm good at complaining about the grey weather
i thought
let me show you today's blue sky 
the sun is shining into our livingroom
this is so nice!




En nu ik hier zit te typen, trekt een grijze lucht alweer over het huis
maar dat maakt niet uit
want die vijf minuten zon én daglicht
geven energie genoeg 
voor een hele dag
And while i'm typing here, a grey sky is coming over the house
but i don't care
because those five minutes of blue sky and sunshine
gives energy
for a whole day



Fijne Dinsdag!!
Good Tuesday!!


20 opmerkingen:

  1. Haha, ja , hier in België was ze ook heel eventjes van de partij, het deed deugd!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good Tuesday indeed! This morning we had grey skies and a little snow but now the sun is coming out to play ... M x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. uuuuh nou meid, dat heb ik dan even gemist haha! Maar gelukkig heb ik jouw foto's nog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How wonderful! Its been grey skies for a long time here in my bit of Scotland!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaah! heerlijk he, hier ook blauwe lucht, zon én lekker warm (binnen dan! helaas is er buiten nog een ijzig koud windje)
    Mooie foto's, en zo kan je de hele dag nog nagenieten van die positieve instelling ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Funny we were saying the very same thing this weekend when the sun came out!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk! Ik heb 10 minuten met mijn hoofd in de zon gezeten! Op de bank in huis weliswaar.. maarrr. zon is zon!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag inderdaad dat ik nodig mijn ramen moet zemen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk hè, die momentjes zon zo tussendoor. Ik krijg al weer helemaal zin in het voorjaar. De eerste tuinkers is al weer gezaaid. En ook een restje pluksla van vorig jaar. Eens kijken of dat binnen wat wil worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sadly, being a Northern English girl, I can honestly say that I haven't seen blue sky for weeks.
    I am counting the days til Spring, my favourite season. I already have garden plans and painting plans.
    Thank you for letting me see you blue skies. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldig he! super mooie foto's! geen zin om lid te worden van de wolkenclub?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor! Hier ook gezien en gevoeld, die heerlijke zon. Het was onderwerp van gesprek bij de wachtende moeders op school; allemaal even met je snoetje in de zon, oogjes dicht... mmm. Alhoewel de wind nog ijzig koud is, weten we hoe het is om de zon te voelen.
    En de dagen worden alweer langer, zo fijn!
    Groetjes,
    Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende foto's! Heb er ook van kunnen genieten. Vanochtend ook van wat er aan nattigheid uitviel, dat was dan weer wat minder. Maar na regen kwam ook nu weer zonneschijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn he die blauwe luchten....ik riep vandaag toen we buiten wandelden blij uit: hoorde jij de vogeltjes ook zo prachtig fluiten liefje?
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh zo fijn! (een kleine domper dan weer vandaag, maar ik mopper niet hoor, echt niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk :) Hier schijnt het zonnetje nu trouwens ook. Wat een geweldige wolken-foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo, ik heb je genomineerd voor een Liebster award. Dit heb ik gedaan omdat ik erg geniet van je leuke en gezellig uitziende blog.

    http://nonsenseandwarmtea.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=116&action=edit&message=6&postpost=v2

    BeantwoordenVerwijderen