maandag 4 februari 2013

I will brighten up this Monday with some happy things...

...Het is Maandag.
De eerste dag van een nieuwe drukke week.
Maar vandaag nog even niet.
Vandaag doe ik rustig.
Het is een natte, grijze dag.
Alweer.
En het is precies een jaar geleden....
...It's Monday.
The first day of a new, busy week.
But not yet today.
I will do easy..
It's also a wet, grey day.
Again.
And today it is a year ago...

Goede redenen om deze dag op te vrolijken met fijne dingen...
These are good reasons to brighten up this day with happy things...













Heb een mooie Maandag! xx
Have a beautiful Monday! xx

25 opmerkingen:

  1. Maak er een mooie dag van om even stil te staan bij je herinneringen!
    Wij maken er vandaag ook een rustige dag van (kindjes hebben geen school) en bakken wafels en chocoladetaart :-) En daarna lekker smullen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je even stil staat bij de herinnering en ook dat je de dag vult met precies dat wat jij fijn vindt en waar je misschien wat positieve kracht uit haalt. Sterkte vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. your knitting is so colourful.....yummy!!!!
    happy week, xxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,vandaag voor jou een dag van herrinneringen die je koesterd.afgelopen vrijdag was het voor mij 1,5 jaar geleden dat mijn moeder gestorven is en hoe toevallig....zou ze gister jarig zijn geweest.blijven een beetje dagen met een dubbel gevoel.ik wens jou een rustige dag.groetjes laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig blijft de herinnering.... mooie dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte, het moet een rare dag zijn vandaag... Je foto's zijn prachtig als altijd! Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En het went nooit! Veel sterkte vandaag! Ik zie daar een lekker stuk Ikea (toch?) taart staan.. Lekker zeg, enjoy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sterkte deze dag, die hier buiten toch wel mooi lijkt te eindigen met zonnestraaltjes van boven...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer een jaar geleden. Ik wéét dat deze dagen nooit wennen en altijd anders zijn dan andere dagen. Toch ben ik blij dat we ook weer vrolijk kunnen zijn. En dat móet ook! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterkte, het verlies van een ouder neem je de rest van je leven mee en maakt je minder kind...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte... Fijn dat je je dag zo maakt...Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee ik hoef niet terug te klikken, ik herinner me je bericht nog. Sterkte vandaag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne dag gewenst, Maartje, eentje met plaats voor herinneringen. Ik kijk hier naar je kaartje en moet glimlachen, want alleen jij weet hoe dat moet, een dag opvrolijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel veel sterkte (ik moest wel even terugklikken)!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat kijk je er op een mooie manier tegen aan! De vintage kaartje vind ik heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sterkte voor vandaag! 4 februari is de trouwdag van mijn ouders, vlak voor hun 40e trouwdag vorig jaar is mijn moeder overleden. Het went niet hoor, echt niet, dit soort dagen zijn best heftig. Maar fijn ook dat er mooie dingen zijn, ik hoop dat je er oprecht van geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat schreef en schrijf je er mooi over, het zal vast een verdrietige dag voor je zijn maar ik denk ook dat je moeder blij is met je mooie herinneringen, bloemen en taart.
    Sterkteknuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze dag zal altijd moeilijk blijven, maar zoals jij er vandaag mee omgaat en je dag invult is heel mooi! Je moeder zou vast trots op je zijn.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hoe je met een dag zo vol herinneringen omgaat! Liefs, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi, zeg, je ontroerd mij.
    ((0))

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Toch een extra moeilijke dag...

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen