donderdag 21 februari 2013

I'm gonna spend my time wisely...

Ik ga mijn tijd verstandig besteden.
Ik ga nuttige dingen doen.
Maar vooral ga ik doen wat ik het liefste doe...
I'm gonna spend my time wisely.
I'm gonna do some useful things.
But most of all i'm gonna do what i like to do the most...











Tussendoor vul ik mijn Etsy shop aan met nieuwe kofferschatten...
In the meantime i will add new suitcase treasures to my Etsy shop...






We hebben een extra lang weekend want de Meisjes hebben vrij van school
op maandag en mijn Lief heeft ook een paar dagen vrij.
Tijd voor een grote vroege voorjaars schoonmaak en iedereen moet helpen!
We do have an extra long weekend because the Girls will be free from school 
on  Monday and my Love has taken a few days off from work.
Time for an early Spring cleaning and everybody needs to help!



ik wens je alvast een goed weekend
met blauwe lucht
geen regen
leuke dingen
 goeds
en veel liefs
xx
tot ergens volgende week!

i wish you a nice weekend already
with a blue sky
no rain
pretty things
good stuff
and a lot of love
xx
till somewhere next week!

19 opmerkingen:

  1. Our minds are so alike!!! Enjoy!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vrolijke foto's!!! Word ik helemaal blij van.
    Veel plezier met de grote schoonmaak.
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vrolijke foto's! Jullie fijne dagen, tot volgende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha succes met die schoonmaak :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. succes en vergeet niet om een wandeling te maken onder deze blauwe lucht......X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waar haal je toch altijd die prachtige kralen vandaan?
    Geniet van je weekend en succes met het schoonmaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the beads and all the colourful photographs.
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O.o.o. Wat ziet het er allemaal mooi uit. Heerlijk van die bakjes vol kralen,roosjes noem maar op. Lieve groet Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er goed uit! Heel veel plezier :D en tot na het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, wat een leuke gezellige dingen allemaal, en wat voor een mooie leuke creaties daar weer uit gaan komen.

    Geniet lekker van je lange weekend en idd mooie blauwe lucht, laat de zon maar schijnen!!! :)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alvast een heel fijn lang weekend! Maar al zit er maar een beetje van al dat moois van de foto's bij, dan moet dat nog goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier ook schoonmaakkriebels als straks het echte buitenweer komt ben ik lekker klaar en kan ik de zon in! Je bent ook weer erg mooie dingen aan het maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love all your pics and what they are showing us, they are bright and colorful, just lovely.

    Lluisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk bezig!
    En prachtig weer voor de grote schoonmaak.....nog meer ruimte en rust in je hoofd voor mooie nieuwe dingen....
    xxSas

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beautiful things, love your colourful world! Have a good weekend, Heather x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk, geniet maar lekker!!
    Dank voor je bezorgdheid, het gaat goed hoor. Ik ben heel erg moe en komt niet toe aan dingen maken en bloggen. Ik lees jouw berichten wel! (maar ben dan dus ook weer te lui/te moe om te reageren.....)
    Goed weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, what an incredibly colorful and inspiring little place you have here! Love it! :)))))

    BeantwoordenVerwijderen