vrijdag 1 februari 2013

Twee jaar en een beetje...two years and a bit...

Deze week zag ik dat ik ruim 1000 volgers heb.
Ongelooflijk!
Dat had ik toch echt nooit gedacht toen ik twee jaar geleden met dit blog
begon...
This week is saw i have more than 1000 followers.
Amazing!
I never thought that would happen when i started this blog two years ago...




...dus mijn blog is jarig, dat moeten we vieren!
...met taart, slingers, bloemen...
...so my blog is celebrating a Birthday, we have to celebrate that 
...with cake, party garlands, flowers...











...en ik zou een Give Away kunnen doen...
...and i could do a  Give Away...








...en één iemand blij maken met een fijn pakketje...
Maar ik ben iedereen die mijn blog volgt, leest en reageert op mijn berichten 
zó ontzettend dankbaar.
Zoveel mensen waar ik mijn kofferschatten, ideëen en inspiratie mee kan delen...
...and make one person happy with a pretty package...
But i'm so thankful for all of you who follow and read my blog and
always leave such a lovely comments on my posts.
So many people to share my suitcase treasures, inspiration and ideas with...

















...dus een Give Away wordt het niet deze keer...
...so it won't be a Give away this time...

Ik dacht dat het misschien wel aardig was om jullie de gelegenheid te geven
om de persoon achter die gekke oude koffer wat beter te leren kennen.
Dat mag toch wel eens na twee jaar bloggen.
Je kunt mij een vraag stellen, vraag wat je altijd al hebt willen weten.
Dan beloof ik dat ik probeer zo eerlijk mogelijk antwoord te geven.
Oh, ik ben benieuwd...
I thought it would be nice to give you all a chance to get to know the
owner of that silly old suitcase a little better.
You deserve it after two years of blogging.
You can ask me a question, ask me anything you always wanted to know.
I promise to try to answer it as honest as possible.
Oh, i'm curious...



En nu maar hopen dat jullie niet teleurgesteld zijn dat er geen echte 
kadootjes weggegeven worden op dit feestje...
And i hope you are not dissapointed i'm not giving away real presents
on this party...


Fijn Weekend!!
xx
Have a nice weekend!!
 xx





















111 opmerkingen:

  1. Where on earth do you get all your wonderful ideas from?! You deserve 1000, you have a fantastic blog! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Well,thank you! My silly old suitcase is full of ideas...
      and i have a huge head full of ideas ;-)

      xx

      Verwijderen
  2. Proficiat met die 1000, wat een eer om er eentje van te zijn!
    ik lees niet al je blogs, dus vroeg me wel af waar jij je inspiratie haalde?! En wat ziet die taart in laagjes er lekker uit, Mmmmmmmmm ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel hoor! Tja, die ideëen komen uit die gekke oude koffer...en ik heb een héél groot hoofd, vol met ideëen ;-)

      xx

      Verwijderen
  3. Wouw 1000 volgers, mooi getal. Maar je hebt ook een geweldig mooi blog! Ik ga eens heel goed nadenken wat ik graag wil weten. In die tussentijd, lekker feest vieren en genieten van je blogverjaardag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst proficiat! Mijn vraag? Waar haal je toch allemaal de tijd vandaan? Zo'n mooi blog, crea bezig zijn, huishouden etc etc

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tijd is af en toe een probleem hoor, maar ik maak tijd.
      Omdat ik geen betaalde baan meer heb en dus thuis ben, kan ik veel dingetjes tussendoor doen.
      De avonden probeer ik zoveel mogelijk voor mezelf te houden, dan zijn de Meisjes naar bed.
      Ik ben geen fanatieke tv-kijker, kan niet op de bank zitten zonder iets te maken.
      Maar een dag zou van mij best wat meer uren mogen hebben!
      ;-)

      xx

      Verwijderen
  5. 1000 volgers, wauw, daar kan ik alleen maar van dromen. Maar jij hebt dan ook een fantastisch blog waar iedereen blij van wordt en inspiratie vandaan haalt. Ga zo door. En heb ik je iets te vragen? Nou, ik denk dat jij in jouw creaties en mooie foto's heel goed laat zien wie je bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaauuuuww gefeliciteerd, leuk je maakt ook zulke leuke kleurrijke spulletjes, ik doe graag mee, fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je 2 jarige blog en 1000 volgers.
    Waar ik er ook een van ben.
    Maar het is ook zo leuk om op je blog te kijken en te lezen.
    De vrolijke kleuren en leuke creaties.
    Ik heb wel een vraag hoe heb je die leuke etiketten gemaakt van stof.Ik zou ze ook graag maken.
    Groetjes Sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Bedoel je de naamlabeltjes op de foto hierboven?
      Die heb ik niet zelfgemaakt hoor, dat kan ik niet zo netjes.
      Ik bestelde ze ooit bij Hollandlabel.

      xx

      Verwijderen
    2. Je hebt ze volgens mij ook een keer zelf gemaakt met witte katoen en gestempeld of bedrukt!Kan dat?
      Groetjes Sandra

      Verwijderen
  8. Waaaauuuuww gefeliciteerd, leuk je maakt ook zulke leuke kleurrijke spulletjes, ik doe graag mee, fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mega gefeliciteerd!! Mijn vraag is hoelang haak/ crea jij per dag??en wat heb je dan ong gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is lastig te zeggen.
      Soms kom ik weken lang nergens aan toe.
      Soms ga ik als een speer en maak ik het een na het ander.
      Op de eerste plaats komt de zorg voor de Meisjes, dan mijn huishouden ed...de tijd die dan over is kan ik gebruiken, maar dat is soms veel tijd, soms weinig.

      xx


      Verwijderen
  10. Elke keer weer benieuwd naar wat je hebt gemaakt! Op naar de volgende 2 jaar vol met leuke, inspireerde blogs!! Een dikke proficiat

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy 1000 to you my friend...thank you for inspiring us so. xoxo Happy February! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much!! xx

      Oh February, a little bit closer to Spring...

      Verwijderen
  12. Congratulations!
    Thank you for all the beautiful, colourful pictures,
    it looks like a yummy cake!
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. veel hey 1000 mensen die je blog lezen en bewonderen.
    ik krijg trek van je lekkere taart !
    fijn weekeinde en van harte gefeliciteerd !!
    Liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waauw 1000 volgers!! Proficiat!! En blijf vooral zo verder bloggen...ik kom hier graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke blog heb je! En vooral.. wat een leuke creaties! Gefeliciteerd met je 1000 volgers! Daar moet ik nog aan zien te komen :-) welkom dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw 1000volgers. Het zijn ook zo'n leuke blogs om te lezen. Je hebt mij ook geïnspireerd en ben gaan haken. Helaas heb ik niet zo veel tijd, maar zou veel van jou creatieve dingen na willen maken. Vind die kaarten die je laatst maakte helemaal leuk. Ben benieuwd hoe je die gemaakt hebt. Ga vooral zo door. Op naar de volgende 1000!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Voor het maken van de kaarten hoef je alleen de stappen in de DIY uitleg te volgen en...ja, je moet wel kunnen haken ;-)

      xx

      Verwijderen
  18. Gefeliciteerd!! Jij geeft ons al iedere blogpost een cadeautje, dank daarvoor! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd!! Jij geeft ons al iedere blogpost een cadeautje, dank daarvoor! X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw zeg, 1000 volgers, dan ben je héél goed bezig! En terecht hoor, want ik vind jouw blog één van die blogs die er voor mij uitspringen! Gefeliciteerd! En tja, een vraag...ik ben wel benieuwd waar al die creativiteit van jou vandaan komt..?
    Lieve groet en: blog-on!!
    Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!!
      Tja, dat creatieve is vooral erfelijk bepaald hoor.
      Mijn moeder kon héél goed naaien, maakte vroeger al onze kleren en kon van niets iets maken, was een rasechte verzamelaar, kunstliefhebber en poppendokter.
      Mijn vader was kunstenaar, vooral tekenen, schilderen en schrijven kon hij héél goed, verdiende daar zelfs nog wel
      es wat mee.
      En dan die gekke oude koffer nog hè... ;-)

      xxliefs

      Verwijderen
  21. die kadootjes vind ik niet erg, het stukje taart missen dan weer wel! echt tof 1000 volgers! gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik eet wel een stukje taart voor je ;-) dankjewel! xx

      Verwijderen
  22. Gefeliciteerd hoor! Ik lees je blog altijd met veel plezier!
    Groetjes,
    Mariel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd! Wauw 1000 volgers! Je inspireert mij met al je mooie foto's en kleurrijke beelden. Ga vooral zo door, dan kan ik van je foto's blijven genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gefelciteerd! Je hebt ook een heerlijk blog, vol met kleur! Dus dik verdiend al die volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw al 1000 volgers, gefeliciteerd! Wat een heerlijk kleurrijke foto's weer en wat een prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk idee, en wat gezellig. Ik snap dat het zo ook feest is voor jou. Mijn vragen zijn....waar woon je, en ook hoe orden jij alles. Hèb je daar een tip voor? En doe je ook wel eens een verkoping aan huis? Graag hoor ik van je , geniet van alle aandacht. Liefs renee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon in Meerssen, vlakbij Maastricht.
      En ik..ordenen? uhmmmm....
      Wil je iets kopen en je woont in de buurt? mail me gerust
      dan kunnen we dat verder bespreken.

      dankje xx

      Verwijderen
  27. Ruim duizend volgers.. Wauw :) daar mag ik van dromen... Gefeliciteerd en dik verdient, je blog is onwijs leuk! Lieve groet, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. jij hebt ook wel een heel toffe blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met 2 jaar bloggen en 1000 volgers! Ik volg je blog al een tijdje met heel veel plezier, en ben dol op je prachtige foto's die ook mijn dag een beetje meer kleur geven en die vooral ook heel veel zin en inspiratie geven in het leven, in alle moois dat er is, in zelf creatief aan de slag gaan, enz. Dus ook aan jou: dankjewel! En vooral ook: ga zo door!

    Mijn grootste vraag was ook waar je de tijd vandaan haalt, maar die vraag zag ik al beantwoord :-) Als ik een beetje verder nadenk: ik lees dat je dochters hebt (hoop dat ik juist ben!!), dus vroeg me af hoe oud ze zijn en of zij ook zo graag knutselen en creatief bezig zijn... Ik heb zelf een dochtertje en hoop haar ook een beetje te kunnen aansteken :-)

    Vier je blogverjaardag goed en geniet van het eerste februariweekend!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!

      We hebben drie dochters
      van 7, 5 en 3 jaar.
      Zij zijn alle drie gek op knutselen, dat hebben ze
      van mij.
      Er wordt hier héél wat geknipt en gekleurd, getekend en geplakt!
      Nu ook terwijl ze net uit bed zijn en nog in de pyjama zitten...
      Heerlijk vind ik dat en vooral fijn als het zoveel regent zoals deze week...
      Zij vinden het ook altijd leuk als ik weer eens met een idee aankom zetten ;-)

      xx

      Verwijderen
    2. Dat klinkt echt supergezellig! Ik kan me voorstellen dat je daar gewoon heerlijk gelukkig van wordt :-)
      Dankjewel voor je antwoord!

      Verwijderen
  30. Proficiat, de teller staat alweer op 1002 (op naar de 2000 :). Ik zou graag wat meer willen weten over de foto's die je maakt, die zijn zo helder en mooi vormgegeven. Welke camera gebruik je en waar let je op bij het stylen? En bewerk je de foto's nog na (en ik welk programma - nu ik het mag vragen, wil ik graag het naadje van de kous weten :). Alvast bedankt voor je antwoord en een fijn weekend toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil het best verklappen.
      Nog altijd spaar ik voor een echte goede camera, ik heb er eentje op het oog...
      Realiteit is dat ik mijn foto's maak met een vrij eenvoudige
      digitale camera; Samsung Digimax A40.
      Het maakt mooie foto's, zolang ik goed licht heb
      (deze afgelopen week was echt een ramp qua daglicht!)
      maar vreet echt batterijen!
      Ik bewerk mijn foto's altijd wel iets; de belichting, het contrast en ik snij mijn foto's altijd bij aan de zijkanten zodat ik ze kan vergroten op mijn blog en de foto's niet te breed zijn.
      Mijn foto's bewerk ik in een Windows programma, ik weet niet niet eens hoe het heet!
      Vrij eenvoudig allemaal dus :-)

      dankjewel! xx

      Verwijderen
  31. Hello Maartje, my question would be what do you see yourself doing in ten years? (Hopefully still sharing your lovely things with us)
    Jane :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Jane, i think looking forward is the hardest part of life!
      My Girls will be 13, 15 and 17 in ten years, i'll be still busy with them for sure ;-)
      I will never stop doing what i'm doing now, i need it.
      But when the Girls are older there's a chance for me to get a real job again, i miss that, being at home all the time is difficult sometimes.
      One thing for sure is that what i'm doing now, how far i am
      now and all the things it brought me...i wouldn't give it up
      very easily...it's to much fun!

      thanks Jane, xxx

      Verwijderen
  32. Love your blog and congrats getting to 1000! that is huge. I for one would love to know what you look like! think you are a curly girl like me from a glimpse of the back of your wedding dress, but how about a selfie photo? mel x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Those curls were made by a hairdresser ;-)
      But i do have long red hair.
      Well, i'm thinking about showing my face on my blog for a while now...
      But i think i always look stupid on pictures.
      I promise to consider it seriously, there are a lot of people who like to know who i am...

      xx thanks!

      Verwijderen
  33. Gefeliciteerd met je 1000 volgers! En dan ben ik er niet eens een van want ik volg je blog met google reader en via Facebook. Ik kom altijd met heel erg veel plezier hier kijken en idee opdoen. En ik wil nog steeds een keertje leren haken om die geweldige kaarten met het randje ook te maken.
    Mijn vraag is wat je het leukst vindt om te doen qua knutselen, of heb je geen voorkeur? Ik ben zelf altijd weer opzoek naar iets anders om te doen, kan niet lang hetzelfde doen. Dan weer naaien, borduren, tekenen, snail-mailen (zal wel geen officieel woord zijn), punniken, alleen breien en haken kan ik (nog) niet. Herken je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat herken ik!
      Ik vind téveel leuk.
      Soms zou het makkelijker zijn als ik maar één ding kon.
      Maar ik vind alles leuk, en ik kan of leer het ook makkelijk.
      Wat ik het meest doe is haken, breien, sieraden maken, klein handwerk...maar dat komt omdat ik dit 's avonds op de bank kan doen, of even tussendoor als de Meisjes aan het spelen zijn.
      Achter de naaimachine kruipen doe ik ook erg graag, maar dat moet ik al meer inplannen en dan moet ik naar zolder...
      Ik heb wel periodes dat ik het ene wat meer doe en het andere wat minder, zoals jij dat ook hebt.

      dankjewel! xx

      Verwijderen
  34. Gefeliciteerd met 1000 volgers. Je hebt ook een hele leuke blog. Mijn vragen zijn inmiddels beantwoord door andere volgers. Rest mij je een hele fijne dag toe te wensen met taart en veel leuke berichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd! En wat een feest weer, deze post van je met al die mooie foto's.
    Maar op een verjaardag hoor je geen cadeaus te geven, maar juist te krijgen. Dus mijn vraag aan jou, wat is het mooiste cadeau dat iemand je kan geven.
    Fijn weekend, en geniet van de feestelijkheden!

    Pauline
    www.beejplien.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk geef ik liever dan dat ik krijg, ik hecht geen waarde aan dure kado's of grote dingen.
      Een gebaar of iets speciaals waar moeite voor gedaan is
      vind ik veel waardevoller.
      Ik ga liever een dag iets leuks doen op mijn verjaardag met
      mijn gezin (ik ben in juli jarig, iedereen is dan altijd op vakantie) en geniet dan van tekeningen en kusjes die ik krijg.
      Zo gaf mijn Lief mij, 15 jaar geleden, een zelfgeplukte bos wilde bloemen toen we met ons tentje in de Ardennen stonden.
      Hij was héél vroeg opgestaan en zat onder de muggenbulten.
      Met zo'n gebaar zit ie dus 20 jaar goed! ;-)
      Dus ik ben snel tevreden hoor, ben net een kind en een kinderhand is snel gevuld...

      xx dankjewel!

      Verwijderen
    2. Dat zijn inderdaad de mooiste cadeaus. Iets waar iemand echt z'n best voor heeft gedaan om iets speciaals voor je te maken of te zoeken.

      Verwijderen
  36. Gefeliciteerd met je 1000+ volgers, je hebt een heel inspirerend blog en ook al zit ik ook de hele dag thuis kom ik er toch niet altijd aan toe om alle blogs die ik volg te lezen en bij te houden.
    Ik heb een vraagje want ik weet nog dat ik in eerste instantie lid ben geworden omdat je in Maastricht woont (las net in Meerssen) en ik het wel leuk vond om wat meer blogdinnen te hebben uit de buurt (ik ben een Maastrichtse, maar sinds zes jaar verhuisd naar Heerlen). Maar ik vroeg me dus af of je een Maastrichtse/Limburgse bent ;).
    Warme groetjes van Susan ennuh ik vind het helemaal niet erg hoor dat je niets weggeeft, eigenlijk zou jij diegene moeten zijn die vanalles krijgt. Dus hoop dat je heel veel leuke reacties krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben een Zeeuwse.
      Mijn Lief ook.
      We wonen sinds 2001 in Zuid Limburg, dat was even wennen
      maar gelukkig zijn wij allebei vrij open en sociaal, dus we hebben het gered ;-)
      Maar Zeeland blijft in mijn hart zitten hoor, dat krijg je er nooit meer uit!

      xx dankjewel!

      Verwijderen
  37. Gefeliciteerd met je blog verjaardag. Wow zoveel volgers die net als ik weer elke keer verrast worden met leuke blogberichtjes. Ik volg je nu alweer een tijdje en voor mij is je blog ook een inspiratiebron. Dus ik wil je bedanken voor je inspiratie. Vindt je foto's ook geweldig. Ga zo door en op naar de 2000. Mijn vraag voor je is al beantwoord.

    Groetjes Helmie.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik wil u gewoon laten weten dat ik uw blog heel graag lees! en ik vind het tof hoe je alles zo mooi in beeld kan brengen... een feestje voor mijn ogen! Bedankt van mijn kant voor jou dat we naar dat alles mogen meekijken!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi,
    Van Harte met je blog jaardag! Ik vind je blog super gezellig en vooral foto's zijn super!
    Ik volg je nu al een tijdje en ben dus een van je 1000 volgers. Tjonge dat zijn er nogal niet wat. Zit je mail box niet overvol?
    Ik heb een vraag over je winkeltje. Je verkoopt erg leuke spulletjes en dat is volgens mij via etsy. Werkt dat goed? En verkoop je veel?
    Hoe bepaal je wat je voor je zelfgemaakte mooi vraagt? Misschien vraag je nu te veel, maar ik ben ook bezig met het opzetten van een winkel en hoor veel verschillende verhalen over Etsy.
    Geniet van de taart dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      Ik vind Etsy héél prettig werken, héél overzichtelijk.
      Soms verkoop ik veel, soms minder...maar iedere keer als ik iets verkoop is het leuk, dat iemand 'jouw' ding koopt is zó speciaal.
      Bij het bepalen van de prijs zorg ik dat ik de kosten van het materiaal en andere kosten terug verdien plus iets extra, maar niet veel.
      De uren die ik besteed aan het maken van iets krijg ik er nooit uit.
      Ik vind het verkopen van mijn kofferschatten leuk maar wil dat graag betaalbaar houden.
      Handgemaakt goed hoeft niet altijd zó duur te zijn...

      xx


      Verwijderen
  40. Zo! 1000 volgers... GeFeLiCitEerd!
    Ik heb eigenlijk geen vraag,
    maar volg je al een tijdje met veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Al zoveel reacties en dat je al die vragen hebt beantwoord, dat is toch wel heel erg leuk. Ik volg je graag en heb zo mijn eigen voorstelling van hoe je eruit ziet. ( je bent een mooie vrouw )Het valt me op dat je altijd met veel liefde "spreekt" over je dochters, je bent dus vast een hele lieve moeder. In maart vier ik ook mijn 2 jarige blogverjaardag en volgens mij volg ik jou dus ook al zo lang. Ik hoop nog lang van je te mogen genieten, ga zo door. X

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Van harte gefeliciteerd met je blog-verjaardag en je 1000 volgers, waarvan ik er sinds een maandje een ben.
    Ik vind je blog altijd heel veel vrolijkheid uitstralen. De kleuren maken een mens gewoonweg blij. Ik heb heel veel bewondering voor je dat je ondanks je gezinnetje zoveel tijd weet te vinden om creatief bezig te zijn. Mijn twee zoons zijn inmiddels volwassen en nog vind ik vaak de tijd niet om de dingen te doen die ik graag zou willen doen.

    Zelfs als je ziek bent zie ik de leukste dingen voorbij komen. Knap hoor.

    Ik blijf je volgen hoor.
    Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Geen cadeautjes? Elke foto is een cadeautje op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Van harte proficiat met 1000 volgers-dat is zeker een feestje waard in Huize Silly. Op naar nog meer volgers en creatief geluk. Mooi weekend-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Maartje, die 1000 volgers heb jij dik verdient! Jouw vrolijk gekleurde blog met al die gezellige foto's, DIY ideetjes, kringloopschatten en roze taart (die ik door jouw idee nu ook af en toe maak) inspireert velen en dat vind ik echt een compliment waard! Leuk om hierboven alle reacties te lezen en jouw antwoorden daarop. Leren we je toch weer een beetje beter kennen, ook leuk :)

    En bij dit feestje hoor je geen cadeautjes weg te geven, maar juist te krijgen...gelukkig heb ik je adres nog ;)
    Nog een fijn weekend en geniet van alle leuke reacties op jouw 1000-volgers-blogbericht, het is zo leuk om te lezen wat iedereen schrijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi, Gefeliciteerd, 1000 is veel..wow!
    een vraag waar ik al een poosje mee zit: kost het geld om te verkopen op etsy?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      Ja, Etsy kost geld.
      Maar héél weinig!
      20 dollarcent per geplaatst artikel en een paar procent van de verkoopprijs wanneer je een item verkoopt...
      Lees de voorwaarden maar eens door op Etsy.

      xx

      Verwijderen
  47. van waar haal je die roze m&m's? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Af en toe komt M&M's met speciale smaakjes en kleurtjes, de roze, lichtblauwe en zachtgele M&M's kocht ik rond de Pasen...
      hou het maar eens in de gaten bij de Supermarkt ;-)

      xx

      Verwijderen
  48. How wonderful!! I find your blog inspiring with great ideas and sometimes your good humor is uplifting!! Always a great read!! This certainly gives me hope for my blog. I just need to be patient. It's only been 5 months!! But i feel as though I have many, many more friends than I did before I started blogging and that's good!!!!
    My question: How do you always come up with new ideas??
    Happy Great Blog!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you!
      ..as i mentioned before...that silly old suitcase is filled with inspiration and my head is always full of ideas...it just is...

      xx

      Verwijderen
  49. Wauw! Dikke proficiat met inmiddels al weer 1004 volgers! Wel grappig: sinds ik jouw blog volg moet ik elke keer als ik een mooie oude koffer in de kringloopwinkel zie staan aan jou denken :) Iets te vragen heb ik niet meer want de dames hier boven hebben alles al gevraagd wat ik wilde weten haha. Hoop dat we nog lang van je blog kunnen genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Woow wat zijn er al een hoop vragen beantwoord! Een dikke proficiat met het behalen van je 2 jarig jubileum ;) en zoveel volgers! Heel erg mooi! Ik heb ook een vraagje: je komt uit een creatief nest, heb je hierin ooit cursussen of opleidingen gedaan? En wat voor werk deed je voor dat je de meiden had?

    Vind het nog verschikkelijk leuk dat ik de advent calendar wedstrijd heb gewonnen! :D

    Groetjes, Josine.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dankje!
    Ik heb nooit cursussen of opleidingen gedaan op creatief vlak.
    Mijn moeder heeft me leren naaien.
    Alles wat ik nu kan heb ik mezelf geleerd door het te proberen.
    Maar ik was niet zo'n student, meer een doener.
    Ik heb mbo handel gedaan en heb zo'n 18 jaar in de
    (mode)detailhandel gewerkt, van stagaire tot aan bedrijfleidster.
    bij onder andere Didi, The Sting, Buttons&Beads in Maastricht, Sissy Boy Homeland...
    Nadat de jongste geboren was ben ik gestopt met werken, nu
    drie jaar geleden.

    xx


    BeantwoordenVerwijderen
  52. Happy Blog Birthday! I have enjoyed being one of your followers and am enjoying my bracelet from your etsy shop as well! Congrats! :) Amy

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi hoi, gefeliciteerd! Super hoor. Heb geen vraagjes. Vindt het gewoon heerlijk dat we mee mogen genieten van al je mooie creaties.
    Gr. Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Gefeliciteerd echt top vind je blog geweldig en erg inspirerend heb er zelf een vriendinnetje aan overgehouden op een personeelsfeest raakt ik aan de praat met een andere creatieveling en ik vertelde dat dit mijn lievelingsblog is en wat bleek nou die van haar ook daarna afgesproken om jou haakproject uit te proberen (met gescheurde restjes stof haken)was natuurlijk gelijk super gezelllig.
    Ga zo door ik geniet ervan
    marielle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een boel volgers... maar welverdiend! Het is altijd een klein feestje als je een nieuwe post op hebt! Ik heb geen vraag, maar ben wel een beetje nieuwsgierig hoe je kledingkast er uit ziet. Net zo vrolijk als je blog? Fotootje mag natuurlijk altijd ;-))! En wat betreft cadeautjes uitdelen... bij zo'n mijlpaal hoort juist cadeautjes krijgen! Zou het dan echt deze week in de bus vallen... Jaja je hebt er lang op moeten wachten nadat het hier weer zwaar gehavend terug in de bus kwam. Het gaat deze week weer definitief op reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Tjee, dat zijn er veel... en verdiend hoor, gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Van harte gefeliciteerd met je twee-jarig jubileum en heel veel volgers...gewoon helemaal top je hebt een superleuk blog, waar ik wederom steeds van geniet. Ga zo door, op naar het volgende jubileum!!!

    Liefs Alexandra XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Happy Birthday and congratulations on reaching "followers" milestone of 1000!

    I always enjoy the photos you share of your beautiful daughters. Your youngest reminds me of my granddaughter. My question is, what do you look like? I have yet to see the talented and resourceful author represented by photograph. Come out from behind the camera for a bit, dear, won't you?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat leuk dat je al meer dan 1000 volgers hebt! Ik ben geen 'echte' volger, maar jouw blog staat wel onder mijn favorieten. Het ziet er zo fleurig uit, daar wordt een mens blij van. Ik heb wel een vraag: hoe kom je aan zoveel volgers? Volg je ook andere blogs en laat je daar een berichtje achter? En hoeveel tijd ben je gemiddeld kwijt om je blog bij te houden en de mailtjes en reacties te beantwoorden? Ik ben benieuwd.

    Een fijne dag!

    Gr, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen