dinsdag 12 februari 2013

Vakantie...Holiday...

Ja! ik ben er nog hoor...en alles oké hier!
De Meisjes hebben vakantie en het leven hier in het Zuiden
ademt Carnaval.
Wij vierden graag ook een dag mee, en ik was maar druk met voorbereiden.
Ik kom weinig aan bloggen toe...
Yes! i'm still here...and everything is allright overhere!
The Girls are having a holiday and life here in the South is
all about Carnival.
We had fun celebrating one day too, and i was quite busy with preparations.
I don't have much time to blog...









De rest van deze dagen doen we lekker rustig...we maakte we een ijskraampje van
een grote doos...
The rest of these days we are doing relaxed...we we made a ice cream stall of a big
box...




...maken én eten we leuke broodjes...
...we make and eat funny sandwiches...



...en zijn we begonnen aan het maken van ons eigen muizenhuis!
...and we started to build our own mouse house!



vooral het maken van het kleine spul vinden de Meisjes erg leuk...
the Girls especially like making the tiny stuff...


visjes, ijsjes, worst...
fish, ice cream, sausages...


...taart, snoep, kaas, brood...
...pie, candy, cheese, bread...


...cupcakes, bananen, vlees en koffiebroodjes. 
...cupcakes, bananas, meat and sweet buns.

********************

Fijne week!
Have a nice week!
xx






15 opmerkingen:

  1. Ik vind het niet zo gek dat jij geen tijd hebt om te bloggen meis.
    Wat ziet het er allemaal leuk, vrolijk en lekker uit. Waarmee hebben jullie de muizenhuisdingen gemaakt? Met fimo?

    Heb je deel twee van het boek al gespot?

    Liefs,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja met Fimo! is er een deel twee? dat wist ik niet...
      effe achteraan gaan dus x

      Verwijderen
  2. Leuk ! Je hebt een erg leuke blog ! Je bent echt mijn voorbeeld!
    Zou je mee willen doen met mijn giveaway ? Dat zou echt een eer zijn !

    xxx N

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!

    Een hele fijne vakantie nog!

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent fijn bezig met je meiden, geweldige outfits :-)
    en gezellige knutsels... jij komt de vakantie wel door zo denk ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The icecream stall is amazing and your girls look fab. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn weer een post van je te zien verschijnen. En wat ziet het er allemaal weer leuk uit wat je gemaakt hebt. Je hebt duidelijk niet stil gezeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So much fun!! I love your girls' costumes, when I was very small my parents dressed me up in a box and called me "moving house"
    We don't tend to have carnivals much in the UK but we do have pancake day today and I'm very excited about that!
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezelligheid, ik kan het me helemaal voorstellen. Dat cupcakekostuum is er één om te onthouden trouwens, wat een geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er weer allemaal heel erg gezellig uit!! Geniet van de vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat ziet dat er allemaal heerlijk gezellig uit! Die muizenbolletjes zijn echt super! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt genieten dus!

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig LeUk!!! Je cup-cake-dochtertje......

    BeantwoordenVerwijderen