dinsdag 5 maart 2013

A huge clean up in that silly old suitcase...

Ik moet het doen.
Opruimen.
In die gekke oude koffer.
En niet zomaar een beetje.
Nee.
Groots, grondig en goed.
I have to do this.
Cleaning up.
In that silly old suitcase.
And not just a bit.
No.
Greatly, radically and good.




Geloof me, ik kan wel 15 gekke oude koffers vullen met spullen.
(bij de gedachte alleen al word ik erg blij hoor)
Maar dat doe ik niet.
Ik heb één gekke oude koffer, en dat is genoeg.
Als ik van alles wat er in die koffer zit nog iets wil maken mag ik nog
wel 100 jaar leven.
Als ik alles in mijn huis moet zetten mag ik wel een stukkie aanbouwen.
Opruimen moet ik dus.
Believe me, i could fill 15 silly old suitcases with stuff.
(thinking about that makes me very happy you know)
But i won't.
I have one silly old suitcase, and that's enough.
If i want to use everything in my suitcase i would have to live a hundred years.
If i have to decorate my house with all that's in there i would have to build an 
extra room.
So cleaning up is what i have to do.




Van alle mooie spulletjes die uit die gekke oude koffer komen maak
ik pakketjes.
Deze pakketjes zijn een feest voor het oog en handen.
Het zijn een soort mini koffertjes vol met schatten.
Gevuld met van alles zoals vintage spulletjes, retro leukigheid.
Lapjes, knopen of kralen.
Kantjes, bandjes, papier of garen.
Gekkigheden, vondsten en geluk.
Handgemaakt goed of gekochte hebbedingen.
Ieder pakket is uniek en met liefde bij elkaar gezocht.
Binnenkort te koop in mijn Etsy-shop...
Of all those beautiful goodies from that silly old suitcase i'm making packages.
These packages are a feast for the eyes and hands.
Like a sort of mini suitcases full of treasures.
Filled with all kinds of things like vintage stuff, retro prettiness.
Fabrics, buttons or beads.
Lace, ribbons, paper or yarns.
Geekery, findings and happiness.
Handmade goodies or bought bits and pieces.
Every single package is unique and lovingly gathered together. 
For sale in my Etsy shop soon...







Ik ben dus nog even druk bezig.
xx
So i'll be busy for a while
xx

...




22 opmerkingen:

  1. Wat moet dat moet, maar er zijn ergere taken als deze, toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och jee... dat kleine groene vaasje... *verliefd*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig idee! Mini koffertjes! Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh my,....... ik ben heel erg bang dat ik daar geen weerstand aan ga bieden. Ruim jij maar lekker op, ben benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die borduurde roos is mooi! Succes met opruimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Dat worden héle mooie pakketjes!!
    Veel succes ermee!! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooo die blikjes in de bovenste twee.... Wat een pech hebben wij dat jij gaat opruimen! Lieve groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een gave pakketjes worden dat. Die zijn snel verkocht denk ik. Ik zie er al wat moois tussen staan.
    Vandaag kreeg ik je armband binnen. Hij is super. Ben helemaal blij en past precies op deze mooie lentedag. Ik post er wat op mijn blog over. www.depunnikkamer.blogspot.nl
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat zien er al geweldige pakketjes uit!!!
    spijtig voor jou dat je moet opruimen maar ik ben zeker dat je heel wat mensen heel erg blij gaat maken met zo een pakketje!
    spijtig dat ik zo weinig plaats heb voor mezelf want ik zou ook wel zo een gekke koffer willen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een Prachtige spullen en wat een goed idee, groetjes esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Maartje, dat ziet er superleuk uit! Ik neem snel een kijkje in je shop;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat jij veel mensen blij gaat maken met deze prachtige pakketjes :) Het ziet er allemaal heel aantrekkelijk uit, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mmm wat een heerlijke pakketjes. Misschien is het maar goed dat ik een paar dagen weg ga en niet in de verleiding kom. Ik heb eigenlijk zelf al wel een aanbouw waar ik voor 50 jaar leuke dingen heb. Maar toch... ik zal het zien als ik weer terug ben. Succes met opruimen. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi there! I don't think I could bare to do that!!! Cleaning up to me means just storing it better in bigger containers!!! HaHa!!! Good luck with your BIG task at hand!!!
    Love
    AMarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwie!!! Ik wil al wel een pakketje reserveren hoor!!! :)

    Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oei, wat een moed! :D Succes...
    Het ziet er al wel heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een goede bestemming voor je spulletjes, en degene die straks zo'n pakketje in huis heeft...bofkont. Ik hou me in.....anders moet ik er een koffer bij gaan kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke blog heb je,alleen de naam ervan is al leuk,ik ga je dan ook zeker volgen,ehmm even een blond vraagje,kan ik daar ook kopen,is dat Nederlands Etsy en kan ik gewoon via de bank betalen,ik wens je een fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk kun je in mijn Etsy kopen, mits je via PayPal kunt betalen...
      Kun je dit niet, is het ook mogelijk via bank overschrijving.
      Mail me maar even op sillyoldsuitcase@gmail.com en dan komt
      het wel goed.

      dankjewel voor het compliment :-) x

      Verwijderen
    2. Oeps je schatten gaan snel,zodra ik wat zie,mail ik je,ik vind je zelf gemaakte slingers echt super,maar ben nu eerst aan het ruimen,voor ik wat nieuws neem,anders word mijn man gek haha,fijn weekend,lieve groet Musje.

      Verwijderen
  19. mooie verzameling spulletjes. mijn oogjes stralen hebberig uit ;-). ik ga eens kijken in je etsy shop!

    BeantwoordenVerwijderen